vorige 22 van 14.502 volgende

Audi Q8 55 S-line Sportseats 21' Pano B&0

€ 99.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-04-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 300 kW (409 pk)

Audi Q8 55 S-line Sportseats 21' Pano B&0


€ 99.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-04-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 300 kW (409 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DCT Belgium BVBA
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ooigemstraat 6
Postcode 8710
Plaats Wielsbeke
Land België
Telefoon +32 (0)56 - 443333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dct.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

**ADDRESS - 8710 WIELSBEKE - OOIGEMSTRAAT 6 - BELGIUM - +32 56 44 33 33**

BRAND NEW AUDI Q8 ETRON 55 S-LINE

6Y6Y Daytona Grey Metallic color with Nappa Leather Valcona black MP Grey Stitching  1D8 Towbar Preparation  1XW Multifunctional Steering Wheel, shifting paddles  3FU Panoramic roof  3S2 Black Roofrailing  47D Alu Wheels 21" Aero Structure High gloss black  4A3 Heated seats  4ZP Shadow look plus  5TG Decorative interior brushed alu  6XL Exterior mirrors eletrical folding and heated  7AA Transponder Electronical anti theft system  899 Pack business plus  929 Usb C apple lighting  944 Guarantee 8 year/160.000km battery 9VS Bang & Olufsen Premium Sound System  KA2 Rear camera N2R Leather Valcona S line PC3 Brake Calipers RED  PCC Pack Assistence Tour  PCH Audi Side assist and Audi Pre sense Rear PGC Comfort Key  PV3 Electric Front seats incl memory  Q1D Sportseats front 
VAT REFUNDABLE 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie