Bouwjaar | 21-03-2022 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 44.895 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 79.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-03-2022 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 44.895 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Woude Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Botnische Golf 17 |
Postcode | 3446 CN |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 413363 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderwoudeautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer luxe en rijk uitgeruste Audi Q8 Plug-in Hybrid uit 2022 met slechts 44dkm!
De nieuwprijs van deze schitterende auto was € 115.176,-
Nu kunt u deze auto rijden voor € 79.900,- inclusief BTW
Bij ons zijn alle auto's voorzien van een RDW-NAP Voertuigrapport voor gegarandeerde kilometerstanden, en wij adverteren met de juiste bouwjaren. De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoud en aanvullende garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. Wilt u uw huidige (diesel)auto inruilen? Geen probleem! Wij bieden uw de hoogste inruilprijs!
Kijk snel op onze website voor de volledige fotoreportage!! www.vanderwoudeautos.nl voor 300 streng geselecteerde occasions. Onze auto's zijn stuk voor stuk dealeronderhouden, voorzien van de complete onderhoudshistorie en veelal van eerste eigenaar. Vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op via verkoop@vanderwoudeautos.nl of bel 0348-413363
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.