vorige 22 van 14.563 volgende

Audi Q8 55 TFSI quattro ABT / Luchtvering / Bang & Olufsen / Panorama / Memory / Keyless / Head-Up

€ 84.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.250 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi Q8 55 TFSI quattro ABT / Luchtvering / Bang & Olufsen / Panorama / Memory / Keyless / Head-Up


€ 84.900,-

Algemeen

Bouwjaar 11-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.250 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Firstgear Enschede B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ir. Schiffstraat 314
Postcode 7547 RD
Plaats Enschede
Provincie
Land Nederland
Telefoon +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.firstgearcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 2.070 kg
Wielbasis: 299 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Exterieur - Orka Zwart Metallic
Interieur - Leder Vernasca Zwart

9PF - Adaptieve Ruitenwisser, verwarmd 
VW0 - Akoestisch glas Portierruiten aan de zijkant 
UF8 - Audi music interface op de achterbank 
IU1 - Audi Smartphone Interface 
9AQ - Automatische airconditioning 4 zones 
0N5 - AWD-besturing 
QL5 - Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing) 
3GN - Bevestigingsset voor Railsysteem in Bagageruimte 
9ZE - Bluetooth-handsfree-installatie met Spraakherkenning (Audi Phone Box) 
6XL - Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar
PCD - Camerasysteem Area view (Top View) PCD
9S8 - Combi-instrument digitaal (virtual cockpit plus) 
PGC - Comfort-sleutel 
PXC - HD Matrix-LED-koplamp 
KS1 - Head-up-display 
PCN - Hulppakket Tour 
QQ2 - Kontur / Ambienteverlichtings-pakket (plus) 
6E6 - Middenarmsteun voor Comfort-uitrusting 
PAH - Optiek-pakket Zwart 
3FU - Panoramadak voor elektrisch, achter vast 
QV3 - Radio-ontvangst digitaal (DAB)
PC3 - Remzadels Rood gespoten 
QR9 - Verkeerstekenherkenning 
PMB - Sound-systeem Bang & Olufsen 
N1V - Stoelbekleding/kussens: Leer Valcona 
PV6 - Stoelen voor electr. verstelbaar (metMemory)
4A4 - Stoelverwarming voor en achter
1XP - Stuur verwarmbaar met Multifunctie en Schakelfunctie
2C7 - Stuurkolom (Stuur) electr. verstelbaar
1D3 - Trekhaak (kogelkop elektrisch zwenkbaar) 
Uitrustingspakket: S line Selection
- Servosluiting voor Portieren
WQS - Uitrustingspakket: S line Sport / Plus 
4GL - Voorruit Aircocomfort / Akoestisch glas 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie