Bouwjaar | 11-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 84.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firstgear Enschede B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ir. Schiffstraat 314 |
Postcode | 7547 RD |
Plaats | Enschede |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstgearcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 2.070 kg
Wielbasis: 299 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Exterieur - Orka Zwart Metallic
Interieur - Leder Vernasca Zwart
9PF - Adaptieve Ruitenwisser, verwarmd
VW0 - Akoestisch glas Portierruiten aan de zijkant
UF8 - Audi music interface op de achterbank
IU1 - Audi Smartphone Interface
9AQ - Automatische airconditioning 4 zones
0N5 - AWD-besturing
QL5 - Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing)
3GN - Bevestigingsset voor Railsysteem in Bagageruimte
9ZE - Bluetooth-handsfree-installatie met Spraakherkenning (Audi Phone Box)
6XL - Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar
PCD - Camerasysteem Area view (Top View) PCD
9S8 - Combi-instrument digitaal (virtual cockpit plus)
PGC - Comfort-sleutel
PXC - HD Matrix-LED-koplamp
KS1 - Head-up-display
PCN - Hulppakket Tour
QQ2 - Kontur / Ambienteverlichtings-pakket (plus)
6E6 - Middenarmsteun voor Comfort-uitrusting
PAH - Optiek-pakket Zwart
3FU - Panoramadak voor elektrisch, achter vast
QV3 - Radio-ontvangst digitaal (DAB)
PC3 - Remzadels Rood gespoten
QR9 - Verkeerstekenherkenning
PMB - Sound-systeem Bang & Olufsen
N1V - Stoelbekleding/kussens: Leer Valcona
PV6 - Stoelen voor electr. verstelbaar (metMemory)
4A4 - Stoelverwarming voor en achter
1XP - Stuur verwarmbaar met Multifunctie en Schakelfunctie
2C7 - Stuurkolom (Stuur) electr. verstelbaar
1D3 - Trekhaak (kogelkop elektrisch zwenkbaar)
Uitrustingspakket: S line Selection
- Servosluiting voor Portieren
WQS - Uitrustingspakket: S line Sport / Plus
4GL - Voorruit Aircocomfort / Akoestisch glas
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.