vorige 10 van 14.972 volgende

Audi Q8 60 TFSI e quattro Competition

€ 74.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-02-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi Q8 60 TFSI e quattro Competition


€ 74.500,-

Algemeen

Bouwjaar 19-02-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam LenBre Automotive B.V.
Contactpersoon Maikel
Adres Veerplein 2B
Postcode 8301 AH
Plaats Emmeloord
Provincie Flevoland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29554846 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website lenbre.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi Q8 60 TFSI e quattro Competition. Met slechts 90500 kilometer op de teller!

Audi Q8 60 TFSI e quattro Competition


- Kenteken: K-928-RZ
- Merk: Audi
- Model: Q8
- APK tot: 19-02-2025
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 2995 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: DCB
- Vermogen: 250 kW / 341pk
- Ledig gewicht: 2415 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 2.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 499 cm
- Breedte: 200 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 472 - 517 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Adaptief demping systeem
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 21"
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie premium
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank verstelbaar
- Achterbank verwarmd
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen en achterbank verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Connected services
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Luchtvering en automatische niveauregeling
- Matrix LED koplampen
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- S Line exterieur
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie


Maak kennis met de ultieme combinatie van kracht, luxe en efficiëntie: de Audi Q8 60 TFSI e quattro Competition. Met slechts 90500 kilometer op de teller biedt deze SUV een ongeëvenaarde rijervaring die elke rit memorabel maakt.

Met

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie