Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 118.990,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Centracar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herbesthaler Strasse 132 |
Postcode | 4700 |
Plaats | Eupen |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)87 - 598459 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | centracar.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Découvrez ce véhicule à 360° sur/Ontdek deze wagen in 360° op:
www.CarAlliance.be
Prix Catalogue / Catalogusprijs : 135.560,00 TVAC
Votre avantage / Uw voordeel : 16.570,00 €
Véhicule neuf/0KM, prêt à être livré et immatriculé.Garantie 36 mois avec possibilité d'extension.Reprise possible de votre ancien véhicule au meilleur prix.Service après-vente de qualité.Nous proposons différentes sortes de financement (Ballon, Leasing, Renting, Location long terme).+ 500 véhicules livrables directement.Plus de 40 ans à votre service.
Nieuw voertuig/0KM, klaar om afgeleverd en geregistreerd te worden.36 maanden garantie met mogelijkheid tot verlenging.Mogelijkheid om uw oude wagen terug te nemen aan de beste prijs.Wij bieden verschillende soorten financiering aan (Ballon, Leasing, Renting, Verhuur op lange termijn).+ 500 wagens direct leverbaar.Meer dan 40 jaar tot uw dienst.
Wir beraten sie auch auf Deutsch.We also inform u in English.Points forts de ce véhicule / Kenmerken van de wagen:
[1D2] Dispositif d'attelage[1XP] Volant de direction cuir en style à 3 branches avec multifonction Plus et
chauffage de volant[2MB] adaptive air suspension sport[3L4] Sièges avant à réglage électrique avec fonction mémoire pour le siège
du conducteur[4A3] Chauffage de siège à l'avant[4E7] Hayon à ouverture et fermeture électriques[4F2] Clé confort, avec SAFELOCK[6K8] Audi pre sense front[7AL] Alarme antivol[7P1] Appui lombaire 4 voies pour les sièges avant[7UG] MMI Navigation plus avec MMI touch response[8G5] Projecteurs HD Matrix LED avec scène lumineuse dynamique et
clignotants séquentiels[8T5] Régulateur de distance avec limiteur de vitesse, assistants d'efficacité,
d'évitement et de braquage[IU1] Audi smartphone interface[KA6] Caméras périmétriques[KS1] Affichage tête haute[PG3] Clé confort en combinaison avec alarme antivol[PV3] Fonction mémoire pour le siège du conducteur[PXC] Projecteurs Matrix LED et feux arrière à LED, lave-projecteurs[Q1D] Sièges sport à l'avant[QR9] Détection de signalisation routière par caméra[WQS] Pack Sport S lineSauf erreur ou omission et sous réserve de vente.Onder voorbehoud van vergissingen.Frais de livraison exclus.Exclusief afleveringskost.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.