Audi Q8 E-Tron 55 Quattro S Edition, Digitale matrix-LED, S sportstoelen, 22 kW, pano, B&O, HUD, softclose, NP125k

€ 96.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.387 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Audi Q8 E-Tron 55 Quattro S Edition, Digitale matrix-LED, S sportstoelen, 22 kW, pano, B&O, HUD, softclose, NP125k


€ 96.450,-

Algemeen

Bouwjaar 16-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.387 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mak Auto en Techniek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Leeuwenhoekweg 1
Postcode 2964 LJ
Plaats Groot-Ammers
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mak-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023
Referentienummer: 32,30
Productienummer: 32,30

Technische informatie
Koppel: 664 Nm

Aandrijving
Actieradius: 578 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 492 x 196 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.180 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 115 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 170 kW

Interieur
Interieurkleur: Grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 24,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 631 min
Gemiddelde actieradius: 486

Dit betreft een zeer luxe en sportief uitgevoerde Audi Q8 e-tron 55 Quattro (408 pk) S Edition. Prijs exclusief BTW bedraagt € 79.711,-. Kleur: Chronosgrijs metallic. Uiteraard is alle documentatie aanwezig. Nieuwprijs circa € 125.000,-.Voorzien van vele opties zoals: S-line exterieur, S-line interieur, AC-boordlader 22 kW, tweede laadaansluiting, panoramadak, Bang & Olufsen sound system met 3D-sound, Digitale matrix LED-koplampen incl. LED-achterlichten, virtuele buitenspiegels, head-up display, softclose portieren, Audi Premium Air Quality, comfortsleutel en sensorgestuurde achterklepontgrendeling, homelink (garagedeuropener), assistentiepakket plus i.c.m. parkeerassistent plus (o.a. adaptive drive assist, adaptive cruise control, file assistent, active lane assist, emergency assist, Audi pre sense, topview 360 graden camera's, parkeerassistent plus), S-sportstoelen (elektrisch bedienbaar i.c.m. memory-functie bestuurdersstoel) in 'Valcona' leder met S-logo's, elektrisch verstelbaar stuur, instrumentenpaneel bovenzijde en interieurelementen onder in leder, decoratielijsten technische stof antraciet, stoelverwarming voor en achter, lederen multifunctioneel sportstuur met stuurpaddels, 22" lichtmetalen velgen, MMI plus navigatie met bluetooth telefonie, diverse multimedia aansluitingen, virtual cockpit plus, Audi phone box, Audi smartphone interface, digitale radio, Audi smartphone interface, climate control 4 zones, uitgebreide interieurvoorverwarming en -ventilatie, licht- en regensensor, singleframe-projectielicht, lichtpakket plus met ambient lighting, ledinstapverlichting voor- en achterin met logoprojectie, dimmende binnenspiegel, akoestische zijruiten, veiligheidspakket achter, remzadels rood, skiluik, adaptieve ruitenwissers met geïntegreerde ruitensproeiers en laadconcept connect met geï

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie