Bouwjaar | 22-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.228 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 74.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.228 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mak Auto en Techniek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Leeuwenhoekweg 1 |
Postcode | 2964 LJ |
Plaats | Groot-Ammers |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mak-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023
Technische informatie
Koppel: 664 Nm
Aandrijving
Actieradius: 488 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 492 x 196 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.170 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 95 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 25 minuten
Accu snelladen: 150 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 23,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 21-05-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 631 min
Gemiddelde actieradius: 414
Dit betreft een zeer luxe en sportief uitgevoerde Audi Q8 e-tron 50 Quattro (340 pk) S Edition. Kleur: Mythoszwart metallic. Deze auto heeft slechts 12.228 km gereden en verkeert in absolute nieuwstaat. Uiteraard is alle documentatie aanwezig. Voorzien van vele opties zoals: S-line exterieur, panoramadak, Bang & Olufsen premium surround sound system, luchtvering met elektronisch geregelde demping, LED-koplampen incl. LED-achterlichten, assistentiepakket 'Tour' (o.a. adaptive drive assist, adaptive cruise control, file assistent, active lane assist, afslag- en uitwijkassistent), sportstoelen (elektrisch bedienbaar i.c.m. memory-functie bestuurdersstoel) in microvezel 'Dinamica' en leder, stoelverwarming voorstoelen, parkeersensoren voor en achter i.c.m. achteruitrijcamera, decoratielijsten grafietgrijze lak met fijne structuur, lederen multifunctioneel stuurwiel met recuperatiepaddels, 22" lichtmetalen velgen Audi Sport in hoogglans zwart, MMI plus navigatie met bluetooth telefonie, diverse multimedia aansluitingen, virtual cockpit, Audi phone box, Audi smartphone interface, DAB-tuner, Audi smartphone interface, climate control 4-zones, interieurvoorverwarming en -ventilatie, licht- en regensensor, sfeerverlichting (multicolor), verkeerstekenherkenning, binnen en buitenspiegel(s) automatisch dimmend, buitenspiegels elektrisch inklap-, verstel-, en verwarmbaar met geheugenfunctie, warmtewerend privacy glass, optiekpakket zwart, skiluik en elektrisch bedienbare achterklep.
Deze auto is voorzien van fabrieksgarantie tot 22-05-2025. De kosten voor het afleverpakket op deze auto bedragen 695,- euro. In dit pakket zit een reconditioneringsbeurt en volle tank brandstof. U kunt deze auto bij ons Financial Leasen voor slechts 978,- euro per maand. Lever uw KVK nummer, banknummer, rijbewijsnummer en geboortedatum aan en binnen 24 uur weet u of d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.