Bouwjaar | 18-06-2023 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 109.650,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-06-2023 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bauwens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Diestsesteenweg 85 |
Postcode | 3390 |
Plaats | Tielt-Winge |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)16 - 560626 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosbauwens.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
AUDI Q8 E-TRON SPORTBACK
DAYTONA GRIJS PARELEFFECT
LEDER VALCONA ZWART S-LINE
NIEUWPRIJS 122850 €
WAGEN MET VOLGENDE UITRUSTING EN OPTIES
Veiligheid & techniek
NW2 Laadconcept Connect met geintegreed bedieningspaneel voor thuisladen tot maximaal 22 kW
2MB Adaptieve pneumatische sportophanging
7W1 Audi pre sense basic
6K2 Audi pre sense front
7K1 Bandenspanningscontrole
4X3 Frontale airbags, zij-airbags voor & gordijnairbags
73J Laadkabel met industriële stekker CEE 400 V / 16A, 3-fasig, rood, gebogen uitvoering
76H Laadkabel voor openbare laadpalen (Mode 3, 22 kW, type 2)
70T Laadkabel voor standaard stopcontacten voor laden tot maximaal 2,3 kW
EH1 Laadkabellengte standaard
PCM Pack assistance "Stad"
PCC Pack assistance "Tour"
1G8 Tire Mobility System
1D2 Trekhaak
NJ2 Wandhouder t.b.v. laadconcept Compact of laadconcept Connect
Exterieur
54L 22" Lichtmetalen velgen 'Structure Design'
6XL Buitenspiegels elektrisch inklapbaar, met geheugen, automatisch dimmend
3S2 Dakrails in mat zwart
PX6 Matrix LED-koplampen
3FU Panoramisch glazen dak
4ZD Shadow Look
QL5 Verduisterde zijruiten (vanaf de B-stijl) en achterruit
2Z0 Zonder motor- en modelaanduiding
Interieur
7B3 12V aansluiting
1XP 3-spaaks multifunctiesportstuur met schakelpeddels en verwarmbaar
KA2 Achteruitrijcamera
2F1 Audi Connect sleutel
4L6 Automatisch dimmende binnenspiegel
9AQ Automatische klimaatregeling, 4 zones
GS5 Bedieningstoetsen glaslook zwart met haptische feedback incl. alulook
6E3 Centrale armsteun vooraan
PGC Comfortsleutel met elektrische opening en sluiting van de kofferafdekking
5TG Decoratieve inlegplaatjes, aluminium geborsteld mat
4E7 Elektrische opening & sluiting kofferklep
QQ1 Lichtmodule
QE1 Opbergmodule
9JA Pack niet-roker
7X5 Parkeerassistent
WQS S-Line
N2R Valcona leder S line
4A3 Verwarmbare voorzetels
0TD Vloermatten voor & achter
PV3 Zetels vooraan elektrisch regelbaar, bestuurder met geheugen
Infotainment
UF7 Audi Music Interface
9ZE Audi Phone Box
IU1 Audi Smartphone Interface
9S9 Audi virtual cockpit plus
9VS Bang & Olufsen Sound System met 3D-geluid
QV3 DAB (digitale radio-ontvangst)
KS1 Head-up display
7UG MMI Navigatie Plus
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.