Bouwjaar | 02-09-2008 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.277 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
€ 44.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-09-2008 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.277 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto op Afspraak |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwbaan 1 |
Postcode | 2352 CZ |
Plaats | Leiderdorp |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23591935 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-op-afspraak.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 235/35 R19
Bandenmaat achter: 295/30 R19
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 301 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 190 x 125 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.540 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.865 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 325 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik in de stad: 20,4 l/100km (1 op 4,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
- goed onderhouden
- Nieuwe koppeling 2022 zie factuur
- B&O
- Airco
- 2 Sleutels
- Sportvelgen
= Bedrijfsinformatie =
Door onze grote voorraad zijn we via mail en whatss app zeer slecht bereikbaar bij vragen of interesse BELLEN AUB!!!
VIA MARKTPLAATS CHAT WORDT NIET GEREAGEERD ( Niet omdat we niet willen maar omdat het gewoon niet haalbaar is gezien de gemiddeld 500 berichten die we er op krijgen is het niet mogelijk te filteren en te antwoorden voor vragen gelieve te bellen )
PROEFRIJDEN op AFSPRAAK!!!!
Inruil en Financiering Mogelijk!!!!
Bel voor meer informatie 06 23 59 19 35
www.auto-op-afspraak.nl
www.autoopafspraak.nl
Auto op Afspraak
Touwbaan 1
2352cz Leiderdorp
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.