Bouwjaar | 20-05-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.472 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 385 kW (524 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.472 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 385 kW (524 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hermans collectables |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Marke 12 |
Postcode | 6951 KM |
Plaats | Dieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57354706 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hermans-collectables.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 10
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.585 kg
Afmetingen (LxBxH): 4443 x 1904 x 1259 cm
Wielbasis: 265 cm
Interieur
Interieurkleur: brown
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 327 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,7 l/100km (1 op 7,3)
Brandstofverbruik in de stad: 20,7 l/100km (1 op 4,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Aangeboden door Hermans Collectables:
Een prachtige Audi R8 5.2 V10 uit 2010 met maar liefst 525pk!
De Audi heeft de volgende extra opties: Carbon delen exterieur, Carbon afwerking interieur, Bang & Olufsen soundsystem, Elektrisch verstelbare voorstoelen, Stoelverwarming, Lederen bekleding, Achteruitrijcamera en Cruise Control.
- De Audi is dealer onderhouden en heeft recent bij 127.649km een onderhoudsbeurt gehad.
De Audi wordt geleverd met documentatie, reserve sleutel en 1 jaar garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.