Audi R8 5.2 V10 FSI - SEPANGBLAU - PDC RONDOM + CAMERA - CRUISE - DEALER OH - KOPPELING V.V. - COLLECTORS ITEM

€ 75.895,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-03-2009
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.008 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Audi R8 5.2 V10 FSI - SEPANGBLAU - PDC RONDOM + CAMERA - CRUISE - DEALER OH - KOPPELING V.V. - COLLECTORS ITEM


€ 75.895,-

Algemeen

Bouwjaar 27-03-2009
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.008 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DUMO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Fleerbosseweg 7
Postcode 4421 RR
Plaats Kapelle
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 348702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dumoautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 235/35 R19
Bandenmaat achter: 295/30 R19
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 316 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 193 x 125 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.585 kg
Laadvermogen: 285 kg
GVW: 1.870 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 327 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,7 l/100km (1 op 7,3)
Brandstofverbruik in de stad: 20,7 l/100km (1 op 4,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,6 l/100km (1 op 10,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.095): DUMO Premium II (vanaf 125.000km - vanaf 10 jaar of ouder): - 12 maanden APK of meer. - Onderhoudsbeurt volgens schema. - Auto wordt grondig geïnspecteerd en de aandachtspunten worden verholpen. - 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak. - Auto wordt grondig schoongemaakt en gepoetst.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie

Audi R8 5.2 V10 FSI,

voor ons een droom die uit is gekomen, een Audi R8 V10 in het SEPANGBLAU Metallic. In onze ogen de allermooiste configuratie en zeer speciaal en bijzonder. Ooit hadden we al de V8 in onze voorraad staan en nu de Audi R8 met de atmosferische 10 cilinder uit de Lamborghini Gallardo 560-4 en die motor is wel zeker het huzarenstukje bij de Audi R8. Een werkelijk fenomenaal orkest achter de stoelen en ongekende prestaties. In 3.9 seconden staat de 100km p/u op de klok en in 11.9 seconden de 200 km p/u op de klok. Ook is de gehele aandrijving anders ten opzichte van de V8, wederom heeft de auto de R-Tronic versnellingsbak, maar de software is wel aangepast en daardoor kun je in de comfortstand wat makkelijker schakelen en is ze in Sport Stand een stuk agressiever met op schakelen. In onze beleving dus een ware supercar! Dit exemplaar is sinds 2014 op Nederlandse bodem en oorspronkelijk geleverd in Duitsland (Ingolstadt), hier is uiteraard complete el volmaakte service historie van beschikbaar. Voor de auto is gezorgd als waar verzamelaars stuk, de gehele staat is zoals te zien is op de foto smetteloos en perfect te noemen. Dat is tevens ook hoe ze rijdt en aanvoelt vanaf de eerste seconde dat we haar ontmoete. Ook goed om te weten is dat de auto altijd bij een erkende R8 dealer of specialist zijn service toegekend heeft gekregen en dat wederom de koppeling van automatische transmissie is vervangen. Kortom een auto bomvol karakter, de exotische daily use supercar, de best klinkende motor en het rauwe randje wat de R8 de R8 maakt! Vanaf nu te bezichtigen in onze showroom in Kapelle, zien we u snel?

= Bedrijfsinformatie =

Beste klant, helaas zijn we niet altijd op on

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie