![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 06-07-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.199 cc |
Vermogen | 455 kW (620 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.199 cc |
Vermogen | 455 kW (620 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Huijbregts Exclusive Cars (HEC) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 13 |
Postcode | 5527 AJ |
Plaats | Hapert |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55069337 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Constructiejaar: 2020
As 1: Meesturend
Ledig gewicht: 1.670 kg
Laadvermogen: 345 kg
GVW: 2.015 kg
Algemene staat: zeer goed
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Referentienummer: 294184
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
![Autotest | Audi R8 Precisie-instrument](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4140/audi-r8.jpg)
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.