Audi R8 Spyder - Performance

€ 195.929,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-07-2020
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.000 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.199 cc
Vermogen 455 kW (620 pk)

Audi R8 Spyder - Performance


€ 195.929,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-07-2020
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.000 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.199 cc
Vermogen 455 kW (620 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Huijbregts Exclusive Cars (HEC)
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 13
Postcode 5527 AJ
Plaats Hapert
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55069337 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • cruise control
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Constructiejaar: 2020
As 1: Meesturend
Ledig gewicht: 1.670 kg
Laadvermogen: 345 kg
GVW: 2.015 kg
Algemene staat: zeer goed
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Referentienummer: 294184

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie