Audi R8 Coupe 5.2 V10 Quattro Performance Control/B&O/Supersport leder/Laser/Camera

€ 189.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2021
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 17.500 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 418 kW (569 pk)

Audi R8 Coupe 5.2 V10 Quattro Performance Control/B&O/Supersport leder/Laser/Camera


€ 189.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2021
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 17.500 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 418 kW (569 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf John van der Rijt
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Groenendal 1
Postcode 5405 AS
Plaats Uden
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 257285 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rijtautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2019 - jun 2021

Technische informatie
Koppel: 560 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 83 liter
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 324 km/u
Ledig gewicht: 1.635 kg
Wielbasis: 265 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,9 l/100km (1 op 7,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Autobedrijf John van der Rijt biedt u aan deze geweldig mooi geconfigureerde en puntgave 570pk sterke Audi R8 5.2 V10 Quattro uit 2021 met 17dkm in de zeer exclusieve kleur Keromagrijs metallic, Laser LED Koplampen, Achteruitrijcamera, Stoelverwarming, DAB Radio, Lederen bekleding met diamond stiksels, Bang & Olufsen.

0P9 Uitlaateindpijp achter
0Y1 Standaard-klimaatzones
1N8 Stuurbekrachtiging (dynamische stuurbekrachtiging)
1X1 Vierwielaandrijving
2FJ Lederen multifunctie-sportstuurwiel
2MN Vering/demping (geregeld)
3PR Stoelverstelling, elektrisch voor beide voorstoelen met geheugen
40C Gegoten aluminium velgen 8,5J x 20 vóór, met 11J x 20 achter
4A3 Sitzheizung für Vordersitze getrennt regelbar
4F2 Centrale vergrendeling "Keyless-Entry"
4GQ Voorruit van warmtewerend glas
4L6 Zelfdimmende veiligheidsbinnenspiegel
4UE Airbag voor bestuurder en bijrijder
Zij-airbag vóór, met hoofdairbag
4ZP Sierlijsten
Golflengte voor radiografische afstandsbediening
5J2 Achterspoiler (uitvoering 2)
Conservering van de lak / transportbescherming
5RU Buitenspiegel rechts, convex (groot gezichtsveld)
5SL Buitenspiegel links, asferisch
6V1 Achterpaneel (ECE)
6XK Buitenspiegels, zelfdimmend, elektrischinklap-, verstel- en verwarmbaar
7AL Anti-diefstalalarm met interieurbewaking, noodsirene en wegsleepbeveiliging
7G9 Aansluitpunt v. plaatsbepalingsassist.
7HD Lederuitvoering 3
7K3 Bandenspanningscontrole, frequentie 433
7L8 Start-stopsysteem met terugwinning
7M0 Kunststof dorpellijsten in portieropeningen
7UG Navigatie-apparaat High
7X2 Parkeerhulp voor en achter
8G1 Grootlichtassistent
8IZ Led-koplamp met variabele lichtverst. en extra laser groot licht
8K1 Dagrijlichtschakeling
8SP Achterlicht in led-techniek
8T2 Snelheidsregelsysteem (SRS) elektronisch
9AK Climatronic met stuwluchtregeling,
9S8 Multifunctie-indicatie/boordcomputer
9VS Soundpakket "branded"
9ZE Komfort telefonie
A52 Audi Sport GmbH
A8F Sportuitrusting
FC1 Met Individual-inbouw
G1K Automaat 7 versn. voor 4-wielaandrijving (versnellingsbak met 3 assen)
I8H Radio High (gen2)
K8C Coupé
KA2 Met achteruitrijcamerasysteem (uitv.2)
M5F 10-cil. benzinemotor 5,2 l/419 kW (40V) V10, FSI en MPI Basismotor: TT8
N1H Stoelbekleding van leder
NM1 Motorafdekking
PC2 Remzadels rood
Q1D Sportstoelen vóór
QE1 Opbergpakket 1
QI6 Servicemelding 30000 km of 2 jaar
QQ1 Met extra verlichting (verlicht

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie