Bouwjaar | 29-05-2023 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.340 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 455 kW (620 pk) |
€ 399.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2023 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.340 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 455 kW (620 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Graper Automotive Exclusief B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grote Esch 915 |
Postcode | 2841 MJ |
Plaats | Moordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 2220059 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.graperautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2019 - feb 2024
Technische informatie
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 83 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 320 km/u
Ledig gewicht: 1.565 kg
Wielbasis: 265 cm
Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Aangeboden door Gräper Automotive:
Een zéér exclusieve Audi R8 V10 RWD GT 23/333 uit mei 2023!
Een zéér nette en exclusieve Audi R8 V10 RWD GT uitgevoerd in Daytonagrijs pareleffect gecombineerd met het carbon GT PERFORMANCE exterieurpakket bestaande uit o.a. een Carbon Frontsplitter, Carbon Sideblades, Carbon achterspoiler en een Carbon Diffusor. Verder is deze auto onder andere voorzien van een Bang & Olufsen Soundsysteem, 20 inch ultra-lichtmetalen velgen, Parkeersensoren voor en achter i.c.m. achteruitrijcamera, Keramische remmen en Audi GT inlegdelen in het interieur. Uniek aan deze auto is ook het 3 weg instelbare AUDI SPORT race onderstel.
De auto is uitgevoerd met de volgende opties:
Zwart Nappa/ alcantara lederen interieur
R8 GT race kuipstoelen
Alcantara interieurhemel
Pedalen en voetsteun in edelstaal
Carbon inlegdelen in het interieur
7-traps S-tronic sportautomaat
Virtual cockpit met Navigatiesysteem
Bang & Olufsen soundsystem
Matrix LED-koplampen met Audi laser light
20? inch Audi lichtmetalen velgen
Keramische remmen
Parkeersensoren voor en achter met achteruitrijcamera
GT Carbon exterieur pakket
AUDI SPORT race onderstel
Optiekpakket Titaanzwart
Carbon exterieur pakket
Carbon achterspoiler
Carbon diffuser en frontsplitter
Home link garagedeuropener
Achterwiel aandrijving met instelbare tractioncontrol
Voor een bezichtiging van deze Audi R8 V10 Plus graag vooraf telefonisch contact.
Inruil en financiering zijn geen probleem!
Vraagprijs € 399.950,- incl. BTW en BPM
Netto-export € 278.000 ex btw bpm.
Graag tot ziens bij Gräper Automotive!
Gräper Automotive Exclusief B.V.
Grote Esch 915
2841 MJ Moordrecht
T: 085-2220059
E: info@graperautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.