Audi R8 Spyder 5.2 V10 Quattro 620pkB&O/Camera/Carbon/Led Matrix

€ 178.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-08-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.200 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 455 kW (620 pk)

Audi R8 Spyder 5.2 V10 Quattro 620pkB&O/Camera/Carbon/Led Matrix


€ 178.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-08-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.200 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 455 kW (620 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf John van der Rijt
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Groenendal 1
Postcode 5405 AS
Plaats Uden
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 257285 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rijtautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2019 - jun 2021

Technische informatie
Koppel: 560 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 322 km/u
Ledig gewicht: 1.725 kg
Wielbasis: 265 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,7 l/100km (1 op 7,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Autobedrijf John van der Rijt biedt u aan deze geweldig mooi geconfigureerde 620pk sterke Audi R8 5.2 V10 Quattro Spyder uit 2019 met 60dkm in Mythoszwart metallic, Laser LED Koplampen, Achteruitrijcamera, Stoelverwarming, DAB Radio, Lederen bekleding met diamond stiksels, Bang & Olufsen.
Deze Audi R8 heeft zojuist zijn 60dkm onderhoudsbeurt gehad inclusief: Oliefilter, Olie Mobil1, 10x Bougie, Remschijven voor en achter, Remblokken voor en achter, Schokdempers voor en achter ( Bekende kwaal van de R8, deze gaan vaak zweten) nieuwe achterbanden gemonteerd, Velgen ontlakt gestraald en opnieuw gepoedercoat en de Aircoservice is uitgevoerd. Een onderhoudsfactuur van ongeveer € 7000,-

0P9 Uitlaateindpijp achter
1N8 Stuurbekrachtiging (dynamische stuurbekrachtiging)
1VN Inbouwdelen voor 10-cil. motor
1X1 Vierwielaandrijving
1XX Lederen multifunctie-sportstuurwiel
2MN Vering/demping (geregeld)
3PF Hoogteverstelling, elektrisch, voor beide voorstoelen
4A3 Stoelverwarming
4F2 Centrale vergrendeling "Keyless-Entry"
4GQ Voorruit van warmtewerend glas
4L6 Zelfdimmende veiligheidsbinnenspiegel
4UF Airbag voor bestuurder en bijrijder, met uitschakelbare bijrijdersairbag
4X1 Zij-airbag voor bestuurder
4ZP Sierlijsten
52L Lichtmetalen velgen 8,5J x 20 vóór, met 11J x 20 achter
5L1 Voorspoiler
5MB Inleg
5RU Buitenspiegel rechts, convex (groot gezichtsveld)
6FJ Buitenspiegelhuis, zwart
6NZ hemelbekleding
6V1 Achterpaneel (ECE)
6XK Buitenspiegels, zelfdimmend, elektrisch inklap-, verstel- en verwarmbaar
7AL Anti-diefstalalarm met interieurbewaking, noodsirene en wegsleepbeveiliging
7G9 Aansluitpunt v. plaatsbepalingsassist.
7HB Lederuitvoering 1
7K3 Bandenspanningscontrole, frequentie 433
7L8 Start-stopsysteem met terugwinning
7M0 Dorpellijsten
7S1 Windscherm
7UG Navigatie-apparaat High
7X2 Parkeerhulp voor en achter
8G1 Grootlichtassistent
8IZ Led-koplamp met variabele lichtverst. en extra laser groot licht Rijlichtschakeling
8K1 Dagrijlichtschakeling
8SP Achterlicht in led-techniek
8T2 Snelheidsregelsysteem (SRS) elektronisch
9AK Climatronic met stuwluchtregeling, CFK-vrij
9P3 Gordelwaarschuwing bestuurder en bijrijder(s)
9S8 Multifunctie-indicatie/boordcomputer
9VS Soundpakket "branded"
9ZE Comfort telefonie
A52 Audi Sport GmbH
A8F Sportuitrusting
AQ0 Seriekwaliteit
AVr Rechts verkeer
FC1 Met Individual-inbouw
G1K Automaat 7 versn. voor 4-

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie