Bouwjaar | 20-05-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.104 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.993 cc |
Vermogen | 382 kW (520 pk) |
€ 39.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.104 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.993 cc |
Vermogen | 382 kW (520 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | car4all |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Deventerstraat 572 |
Postcode | 7325 XZ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82244932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 265/40 R20
Acceleratie (0-100): 4,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 515 x 195 x 146 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.965 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.590 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 225 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal
Hierbij aangeboden bij car4all,
Een complete schadevrije Audi S8
Originele aantoonbare kilometerstand met het complete historie bekend.
Het voertuig is altijd bij de Audi Dealer in onderhoud geweest en heeft altijd op tijd de beurtjes gehad en aantoonbaar en opvraagbaar bij de Dealer.
Het is een schadevrije Audi S8 die in concoursstaat is, geen schade verleden uiteraard!
Elke aankoopkeuring is toegestaan!
Het is een vol uitgevoerde Audi S8 met alle benodigde opties voor dagelijks gebruik.
Destijds heeft de eerste eigenaar er zeker niet op bezuinigd met het samenstellen van de opties, hier volgen de belangrijke opties,
B&O Advanced 3D
Exclusive interieur
Elektrisch bedienbare achterklep
360* camera
Alcantara
Zwarte interieur
Stoelverkoeling achter + voor!!
elektrische verstelbare stuur
Stuurwielverwarming
memory beide kanten voor + achter
22inch lichtmetalenvelgen
voor de andere optie's zie de optielijst!
Zie alle foto's!
4 Zo goed als nieuwe banden eronder van het A-Merk Hankook
Het is een zeer unieke samenstelling met de juiste 22 inch velgen en de perfecte kleur grijs met de zwarte sierlijsten.
black package
inruilprijs is 42495
alle inruil is mogelijk.
Car4all
Deventerstraat 572
7325 XZ
Apeldoorn.
0682244932
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 (2010 - 2017) | Moderne beschaving
De Audi A8 is het visitekaartje van Audi. De fijnste materialen, de sterkste motoren en de laatste technische kennis die Audi in huis heeft, komen het eerst beschikbaar in dit topmodel. Wie een A8 rijdt, etaleert daarmee zakelijk succes en een verfijnde smaak. Maar anno 2010 is de grootste, snelste of duurste auto niet meer automatisch de beste of meest begeerlijke auto. Hoe heeft de nieuwe Audi A8 zich aangepast aan deze nieuwe tijd?
De Audi A8 speelt in op de wensen van deze tijd. De techniek en rijeigenschappen blijven top, maar voor 2010 is de uitstraling relatief beschaafd en ligt het verbruik een stuk lager.
Plus
- comfortabel met sportieve ondertoon
- snel en relatief zuinig
- strakke, zakelijke vormgeving
Min
- zeer modern, maar niet uniek zoals Audi wil doen geloven
- bediening MMI niet intuitief
- achterste hoofdsteunen belemmeren zicht in binnenspiegel
Conclusie
Tot voor kort was de grootste, snelste en duurste auto automatisch de beste. Het klimaat is letterlijk en figuurlijk veranderd en Audi heeft zich daar prima aan aangepast. Alhoewel de nieuwe A8 groter en sneller is dan de voorganger, oogt de auto beschaafder en ligt het verbruik significant lager. Dat laatste is vooral te danken aan gewichtsbesparing en heeft bovendien als voordeel dat de auto dynamischer is dan de meeste tegenstrevers.
Als het gaat om elektronica, combineert de nieuwe A8 alles wat de concurrentie biedt en gaat daarbij soms net een stapje verder. Dit betreft zowel het entertainment als de veiligheidssystemen. De combinatie van al die moderne techniek en de lichtgewicht bouw maakt de A8 niet alleen tot een auto waarin menigeen zich graag laat rijden. Dit is een limousine waarvan de eigenaar ook zelf graag het stuur in handen neemt!