Bouwjaar | 05-10-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VW-Audi Center bv |
Contactpersoon | Nick / Stan |
Adres | Olmensebaan 139 |
Postcode | 2490 |
Plaats | Balen |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)14 - 317726 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vwaudicenter.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Informations techniques
Alimentation combine: 132 kW (180 CH)
Puissance des moteurs lectriques: 132 kW (180 CH)
Puissance du moteur combustion interne: 132 kW (180 CH)
Systme AdBlue: Oui
Transmission synchronise: Oui
Capacit de charge: 325 kg
PBV: 1.630 kg
Intrieur
Emplacement du volant: Gauche
Couleur intrieure: gris
Environnement
missions de particules: 131 mg/km
Consommation
Consommation moyenne de carburant: 5,9 l/100km
Consommation de carburant en milieu urbain: 5,1 l/100km
Consommation de carburant en milieu extra-urbain: 7,2 l/100km
Entretien, historique et condition
Livrets: Prsent
Car-Pass: https://public.car-pass.be/vhr/ed820821-5802-49c5-836c-4bb65bbdd549
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi TT | Vernieuwingsdrang
De TT was altijd het mode-popje van Audi. De TT was mooi, aantrekkelijk en sportief. Maar de TT was ook een buitenstaander. En dat was jammer. Daarom gooit Audi het met de nieuwe TT over een heel andere boeg. De nieuwe TT is een waar stijl-ikoon en een echte vernieuwer. Maak kennis met het nieuwe boegbeeld van Audi.
De nieuwe TT is het paradepaardje van Audi. Zowel de vormgeving als de ergonomie zijn echt innovatief. Daarbij is de nieuwe TT comfortabeler en tegelijk sportiever dan voorheen.
Plus
- vernieuwende opzet Virtual Cockpit
- sportief en toch comfortabel
- oogstrelende vormgeving
Min
- minimale ruimte achterin (nog minder dan bij andere coupés)
- karige standaarduitrusting
- risico op spatten bij tanken
Conclusie
Audi introduceert de nieuwe TT Coupé. Met deze derde generatie is de TT niet langer een niche model van Audi, maar een echte vernieuwer. Zowel op het gebied van vormgeving als techniek vervult de TT voortaan een voortrekkersrol bij Audi. De virtual cockpit is een echte sprong vooruit en wat Autozine betreft vindt deze nieuwe ontwikkeling zijn weg zo snel mogelijk naar alle andere modellen van Audi.
Wanneer kalm wordt gereden is de TT comfortabel, terwijl in de besturing en de wegligging altijd merkbaar is dat de auto tot veel meer in staat is. Wanneer sportief wordt gereden, maakt de techniek het makkelijk om het maximale uit de auto te halen. In vergelijking met de vorige generaties is de auto zowel sportiever als comfortabeler en ook dat maakt de nieuwe tot TT een echte vernieuwer.