Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
€ 51.253,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Pack d'équipement : pack sport S line / Plus (ciel de toit en tissu noir / intérieur : applications décoratives en aluminium mat / intérieur : aspect aluminium étendu / pédales et repose-pieds en acier inoxydable / poignée de levier de vitesses/sélecteur perforée en cuir / revêtement de siège / sellerie : séquence cuir / tissu avec logo embossé sur les dossiers des sièges avant / jantes LM 8,5x18 (10 rayons, design en V, partiellement polies) / châssis sport S-line / sièges sport S à l'avant), interface multimédia MMI Navigation Plus avec MMI Touch (Audi music interface / interface multimédia MMI Basic / MMI radio / interface universelle Bluetooth), phares Matrix LED (feux arrière LED avec clignotant dynamique / système de nettoyage des phares (SRA)), jantes LM 9x19 (5 -Double rayons, aspect titane mat, brillant), pack extérieur S line (seuils de porte avec incrustation et inscription en aluminium / lèvre de spoiler avant (lame) gris platine / diffuseur arrière / grille de calandre en nid d'abeille / pare-chocs design sport (S-line)) , système audio Bang & Olufsen, aide au stationnement avant et arrière, acoustique et optique avec affichage sélectif (APS Plus), pack optique noir plus (pack optique noir), climatisation automatique confort 2 zones, caméra de recul, système de verrouillage/démarrage Advanced Key (clé confort), vitrages obscurcis à l'arrière (vitrage privé), sièges avant chauffants, régulateur de vitesse (tempomat), rétroviseurs extérieurs électriques. réglable, chauffant et rabattable, avec atténuation automatique et trottoirs automatiques, groupe d'instruments numériques (cockpit virtuel plus), accoudoir central avant, rétroviseur intérieur à atténuation automatique, ensemble fumeur, extension de garantie 1 an/90 000 km, limiteur de vitesse, réglage manuel de la hauteur pour sièges avant, intérieur : applications décoratives en aluminium brossé mat, réglage de la portée des phares, pneus 245/35 R19, norme d'émissions faibles Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP), Tiptronic, baguettes décoratives noires, rétroviseurs extérieurs couleur carrosserie, système de protection des piétons , spoiler arrière (extensible électriquement), carrosserie : 2 portes, moteur 2,0 litres - 180 kW 16V TFSI, filtre à particules Otto (OPF), kit de réparation des pneus, banquette arrière en 2 sièges individuels, gicleurs de lave-glace chauffants, antiblocage système de freinage (ABS), système antipatinage (ASR) avec EDS, type de transmission : transmission intégrale, Au
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi TT | Vernieuwingsdrang
De TT was altijd het mode-popje van Audi. De TT was mooi, aantrekkelijk en sportief. Maar de TT was ook een buitenstaander. En dat was jammer. Daarom gooit Audi het met de nieuwe TT over een heel andere boeg. De nieuwe TT is een waar stijl-ikoon en een echte vernieuwer. Maak kennis met het nieuwe boegbeeld van Audi.
De nieuwe TT is het paradepaardje van Audi. Zowel de vormgeving als de ergonomie zijn echt innovatief. Daarbij is de nieuwe TT comfortabeler en tegelijk sportiever dan voorheen.
Plus
- vernieuwende opzet Virtual Cockpit
- sportief en toch comfortabel
- oogstrelende vormgeving
Min
- minimale ruimte achterin (nog minder dan bij andere coupés)
- karige standaarduitrusting
- risico op spatten bij tanken
Conclusie
Audi introduceert de nieuwe TT Coupé. Met deze derde generatie is de TT niet langer een niche model van Audi, maar een echte vernieuwer. Zowel op het gebied van vormgeving als techniek vervult de TT voortaan een voortrekkersrol bij Audi. De virtual cockpit is een echte sprong vooruit en wat Autozine betreft vindt deze nieuwe ontwikkeling zijn weg zo snel mogelijk naar alle andere modellen van Audi.
Wanneer kalm wordt gereden is de TT comfortabel, terwijl in de besturing en de wegligging altijd merkbaar is dat de auto tot veel meer in staat is. Wanneer sportief wordt gereden, maakt de techniek het makkelijk om het maximale uit de auto te halen. In vergelijking met de vorige generaties is de auto zowel sportiever als comfortabeler en ook dat maakt de nieuwe tot TT een echte vernieuwer.