vorige 16 van 16.830 volgende

BMW 1-Serie 118d Sport - Pano - Navi - Cruise - NAP

€ 10.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-07-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 231.106 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

BMW 1-Serie 118d Sport - Pano - Navi - Cruise - NAP


€ 10.995,-

Algemeen

Bouwjaar 28-07-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 231.106 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haak & Jansen Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Reijerscop 9
Postcode 3481 LD
Plaats Harmelen
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38249483 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haakenjansen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 212 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 177 x 142 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket "Gratis"
Dit afleverpakket bevat: Bandenspanning controle, Geldige APK, Gratis Tenaamstellen, Vloeistoffen controle

Een hoge mate van degelijkheid, uitstekende wegligging en veel comfort; het zijn unieke eigenschappen waarmee Duitse auto's zich onderscheiden. De aandrijving van deze BMW wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Boven uw hoofd schijnt de zon. Het licht valt binnen door het elektrisch bediende glazen panorama dak. En door het comfort van het lederen interieur geniet u van elke kilometer. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze BMW 1-serie heeft verwarmbare voorstoelen. Sportief rijden stelt eisen aan een stevige zitpositie voor rijder en bijrijder. Vandaar de strakke sportstoelen! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen en verwarmde ruitensproeiers.

Met het Harman/Kardon audiosysteem geniet u van muziek zoals die bedoeld is. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Alle belangrijke audiofuncties heeft u onder handbereik met de audiobediening op het stuur. Met Harman Kardon-audiosysteem, lederen sportstuur, parkeersensoren achter, regensensor, cruise control en automatisch dimmende buitenspiegels is deze auto helemaal compleet.

Zoals u mag verwachten van deze BMW 1-serie is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker en veiliger. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten.

KM-stand: 231.106 km NAP
Bouwjaar: 2015
Apk: 28-08-2024 (nieuwe apk mogelijk in overleg)

Vraagprijs: 10.995,- Euro

Nieuwsgierig geworden? Kom dez

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 1-Serie | Eentje met pit

Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.

Autotest | BMW 1-Serie Eentje met pit

De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • levendige, krachtige motor
  • moderne uitrusting

Min

  • remmen zijn sterk, maar niet bijterig
  • glad leder op stoelen 128TI

Conclusie

De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.

De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.

Deel deze advertentie