Bouwjaar | 29-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.322 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
€ 8.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.322 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoBrockhoff Noord B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Netwerkweg 51 |
Postcode | 1033 MV |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 6332111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobrockhoff.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2007 - 2012
Modelcode: E87 (5), E81 (3)
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Lengte: 424 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.775 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Stoff elektra anthrazit, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,4 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket BASIS (inbegrepen):
*Geschikt voor alle auto's
Afleverpakket is incl. technische inspectie, vloeistoffen controle, op het moment van de verkoop geldige APK, professionele poetsbeurt en wettelijke garantie. Auto kan aan onderhoud toe zijn.
- Afleverpakket BASIS PLUS (€ 295 meerprijs): Afleverpakket is incl. technische inspectie, vloeistoffen controle, budget beurt nieuwe APK, professionele poetsbeurt en wettelijke garantie.
De informatie van deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Maar desondanks adviseren wij u altijd om ons als dealer te raadplegen, voor de juistheid van opties en prijs. Aan deze advertentie kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.
Voor meer informatie omtrent deze auto kunt u ons telefonisch bereiken op 020-6332111 en vraag naar Steven of Mark. U kunt ons uw vraag ook via de email stellen via info@autobrockhoff.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.