BMW 1-Serie 130i Hatchback E81 | 51.000km | 2 eig. | Schuifd. | 18 | Bluetooth

€ 21.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-06-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.000 km
Deuren 3
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

BMW 1-Serie 130i Hatchback E81 | 51.000km | 2 eig. | Schuifd. | 18 | Bluetooth


€ 21.500,-

Algemeen

Bouwjaar 11-06-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.000 km
Deuren 3
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Driving Passion
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Meerheuvel 1C
Postcode 5221 EA
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55684485 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website drivingpassion.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2007 - 2012
Modelcode: E81

Technische informatie
Koppel: 315 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.375 kg
Wielbasis: 266 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Voor meer informatie en hoge kwaliteit foto's bezoek onze website: www.drivingpassion.nl
We speak English, German and French, see our website for more information



BMW 130i van tweede eigenaar met slechts 51.000 km, altijd bij de BMW dealer in onderhoud geweest. Alle facturen hiervan zijn ter inzage aanwezig. Deze 130i is aantoonbaar van een oudere heer geweest, deze had de auto tot aan zijn overlijden. Daarna is de auto door ons verkocht aan de huidige eigenaar die een kleine verzameling bezit. Vanwege een kans die heeft gekregen mag de auto weg voor een aantrekkelijke prijs. De huidige eigenaar kocht de auto in 2019 en hij stond sindsdien ook altijd binnen geparkeerd. Aan de auto is in de tussentijd niets gewijzigd behalve dat er nu een set 18'' styling 217 V-Spaak onder zit met Pirelli P Zero banden.

Tijdens het rijden krijg je de glimlach niet van je gezicht, de 265 pk motor geeft deze auto een geniale souplesse. Ook in BMW modellen die 500 kg meer op de heupen hebben was dit blok leverbaar. De automatische versnellingsbak schakelt fantastisch, het is een feest om zelf met de flippers achter het stuur te schakelen. De 130i beschikt over de laatste generatie atmosferische 6 cilinders van BMW. Het geluid, de gaspedaal respons en de manier waarop ze in de toeren klimmen is uniek voor een motor zonder turbo's. Boven de 5.000 toeren brult hij het uit van plezier. We gaan dit soort motoren missen, dat is zeker.

Deze 1 is zowel sportwagen als GT. Door zijn formaat en lage gewicht kun je er op smalle bochtige weggetjes zeer goed mee uit de voeten. Op de snelweg heerst door het fantastische onderstel en motor vooral rust. Zoals we BMW kennen is de balans in het onderstel erg goed, niet te hard en niet te zacht is de beste omschrijving. De exterieur kleur Patagonia groen is erg zeldzaam en buitengewoon verfrissend. BMW introduceerde het 3-deurs 1 serie model niet voor niets in dezelfde kleur. De combinatie met het zwarte interieur en de lichte interieur lijsten is erg chique. Er zijn veel opties aanwezig waaronder navigatie, schuifdak, bluetooth, leren sportstoelen, parkeersensoren voor en achter, xenon verlichting en een HiFi geluidssysteem. Pocket rocket!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 1-Serie | Eentje met pit

Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.

Autotest | BMW 1-Serie Eentje met pit

De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • levendige, krachtige motor
  • moderne uitrusting

Min

  • remmen zijn sterk, maar niet bijterig
  • glad leder op stoelen 128TI

Conclusie

De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.

De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.

Deel deze advertentie