Bouwjaar | 02-11-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.900 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.497 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-11-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.900 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.497 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koerhuis Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekerenk 14 |
Postcode | 8095 RP |
Plaats | 't Loo Oldebroek |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50233293 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koerhuisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 237 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4843 x 1846 x 1491 cm
Wielbasis: 2.886 cm
Inhoud laadruimte: 500/1.650 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.560 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Energielabel: D
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik in de stad: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 225/55R16
deze 525i station automaat is van binnen en buiten in nieuwstaat heeft recent groot onderhoud gehad waarbij ook de accu is vervangen voor een nieuwe, voorzien van vele opties groot panorammadak (schuifkantel) zwart leren bekleding uitgebreid navigatie systeen etc
heeft precies 250dkm gelopen rijd en schakeld als nieuw,onderhouds historie aanwezig
prijs €5750,-
voor meer info tel 0650233293 koerhuis auto's broekerenk 12 8095rp 't loo oldebroek (industrie terrein stuivezand)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.