Bouwjaar | 01-12-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.500 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.500 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firstgear Enschede B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ir. Schiffstraat 314 |
Postcode | 7547 RD |
Plaats | Enschede |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstgearcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2023
Modelcode: G60
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 60 liter
Actieradius: 90 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.130 kg
Wielbasis: 300 cm
Accu
Accu: 22 kWh
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 25 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 19 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,9 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 197 - € 216 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Exterieur - Black Sapphire Metallic
Interieur - M Alcantara / Veganza Zwart
2VV - Adaptief Chassis Professional
7VB - Comfort-pakket
- Automatische airconditioning 4 zones
- Stoelverwarming voor + achter
- Actieve Stoelventilatie voor
456 - Comfort-stoelen voor electr. verstelbaar (links met Memory)
7EW - Innovatie-pakket
- Sound-systeem Harman Kardon
4A2 - Glas-Applicaties (CraftedClarity) voor Bedieningselementen
43P - Interieurlijsten M Donkerzilver / Carbon Fibre met Zilveren draden Hoogglanzend
3GN - Lichtmetalen velgen voor/achter: 8,5x20 / 10x20 (Sterspaak 938 m, Bicolor, Jetblack)
33B - M Sport Pro Pakket
402 - Panoramadak (Glas)
5DW - Parkeerassistent-pakket Professional
3M1 - M Sportremmen (Remzadels gespoten, blauw Hoogglanzend)
248 - Stuur verwarmbaar
7LK - Travel-pakket
3AC - Trekhaak (kogelkop zwenkbaar)
760 - Shadow-Line Hoogglans
420 - Warmtewerend glas (achter verduisterd)
710 - Stuur (Sport/leder M-Technic) met Multifunctie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.