![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-05-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.473 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 42.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.473 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bose Automobiles |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue de Fetinne 81 |
Postcode | 4020 |
Plaats | |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)4 - 3422636 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bose.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Description du véhicule:
-Premier propriétaire
-Origine Belge
-Carnet d'entretien original
-Véhicule non fumeur
-Double de clef
-Vitres électriques
-Vitres teintées arrière
-Verrouillage à distance
-Hayon électrique
-Bluetooth
-Keyless Go
-Climatisation
-Climatisation automatique
-Système de navigation
-Jantes aluminium
-Radar de parking avant
-Radar de parking arrière
-Caméra de recul
-Alerte de franchissement de lignes
-Système de contrôle de la pression des pneus
-Roues été 20"
-Roues hiver 18"
-Régulateur de vitesse
-Détecteur de pluie
-Détecteur de lumière
-Phares antibrouillard
-Volant M Performance cuir/alcantara
-Volant multi fonctions
-Sièges chauffants
-Toit ouvrant
-Toit panoramique
-USB
-Trappe à ski
-Euro 6d-T-E-ISC
REM : 42490€ TVAC, 35115.70€ HTVA
Véhicule visible sur notre site :
WWW.BOSE.BE ou
Dans notre show-room
Rue de Fétinne 81, 4020 Liège
Uniquement sur rendez-vous.
Prise de rendez-vous au 04/342.26.36
Votre courtier agréé en crédits
(Emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.)
Véhicule livré en ordre d'entretien, avec tous les documents requis.
(Car-pass, demande d'immatriculation, certificat de conformité, documents du contrôle technique)
GARAGE BOSE AUTOMOBILES, DEPUIS PLUS DE 25 ANS A VOTRE SERVICE.
Cette annonce n'est pas contractuelle.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
![Autotest | BMW 5-Serie (2010 - 2016) Vijf voor drie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/600/bmw-5-serie.jpg)
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.