Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.473 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.473 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Poelgeest BMW & MINI Premium Selection Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amsterdamsestraatweg 13 |
Postcode | 1411 AW |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6241156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.van-poelgeest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Modelcode: G26
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aandrijving
Actieradius: 483 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 478 x 185 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.965 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.545 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 70 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 180 kW
Interieur
Interieurkleur: Leder Vernasca Schwarz stiksel
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 632 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Valt u voor de milieuvriendelijke aandrijftechniek? Of voor de comfortabele rijbeleving? Met de elektrisch aangedreven BMW i4 hoeft u niet te kiezen. Met de combinatie van elektrische aandrijving en automatische transmissie manoeuvreert u soepel door het verkeer. Verwen uzelf met het lederen interieur in deze auto. Deze BMW i4 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. De sportstoelen zorgen ervoor dat u goed en comfortabel zit, ook als het gas erop gaat. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Verder is de BMW uitgerust met: LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch bedienbare ramen achter.
Het digitale dashboard in deze auto maakt personalisatie van uw cockpitinterface mogelijk. Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Bij deze auto is uw smartphone een geavanceerde afstandsbediening. Remote services brengen u overal in contact met uw auto. Het audiosysteem met DAB-ontvangst en het full map navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. De achteropkomend verkeer waarschuwing is een mooie veiligheidsoptie, die middels sensoren in de gaten houdt wat er onderweg achter u gebeurt. De BMW is standaard voorzien van: automatische airconditioning, regensensor, cruise control, sportstuurwiel, automatisch dimmende buitenspiegels en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. De head-up display is een geweldige extra: ogen op de weg en toch alle belangrijke functies in
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!
De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?
De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.
Plus
- weggedrag als een gewone BMW
- motorisch superieur aan een gewone BMW
Min
- geen bergruimte onder voorklep
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.
Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.