Bouwjaar | 11-01-2024 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2024 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DCT Belgium BVBA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ooigemstraat 6 |
Postcode | 8710 |
Plaats | Wielsbeke |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)56 - 443333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dct.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
**ADDRESS - 9990 MALDEGEM - INDUSTRIELAAN 9a - BELGIUM - +32 50 39 39 50**
BRAND NEW i4 eDrive40 ON STOCK Brand New Wihout Registration Saphire Black / Sensatec Tacora Rot M SPORT PACK M Shadow Line M Sport Steering Wheel HEAD UP DISPLAY BMW Laserlights High Beam Assist Driving Assistant Pack Professional Business Pack Innovation Pack 18" M alloy Wheels Ambient Interior Lights PRIVACY Glass Heated Front Seats Parking Assistant Pack Wireless Charging BMW Live Cockpit Navigation Professional DAB HiFi Speaker system Active Guard Plus
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!
De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?
De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.
Plus
- weggedrag als een gewone BMW
- motorisch superieur aan een gewone BMW
Min
- geen bergruimte onder voorklep
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.
Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.