Bouwjaar | 30-03-1988 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.821 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.302 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-1988 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.821 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.302 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carrosso Classic & Sportscars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eekstraat 2 |
Postcode | 8375HN |
Plaats | Oldemarkt |
Land | België |
Telefoon | +31625351515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carrosso.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Informations gnrales
Modles disponibles: juil. 1985 - dc. 1989
Code du modle: E30
Informations techniques
Couple: 230 Nm
Transmission
Rservoir de carburant: 70 litres
Performances
Acclration (0-100): 6,9 s
Vitesse de pointe: 230 km/h
Mesures et poids
Capacit de charge: 375 kg
PBV: 1.600 kg
Empattement: 256 cm
Intrieur
Couleur intrieure: noir
Environnement et consommation
Consommation moyenne de carburant: 8,8 l/100km
Label nergtique: A
Classe d'mission: Euro 0
Entretien, historique et condition
Livrets: Prsent
APK (CT): Nouvel APK (MOT) la livraison
Nombre de cls: 2
BMW M3 E30 "Henna-rot" 1988
- premire gnration de M3
- histoire connue
- livrets originaux disponibles
- depuis 2001 aux Pays-Bas, un seul propritaire
- excelle en matire d'originalit
- couleur originale et rare Henna-rot
- jantes BBS d'origine
- intrieur en cuir noir
- options distinctives telles que la climatisation, les vitres avant lectriques (0410) et les vitres arrire rabattables (0361)
- chappement en acier inoxydable modernis
La M3 E30 : la premire gnration de M3 des annes 1980 et une voiture emblmatique qui est devenue de plus en plus populaire ces dernires annes, certainement un bel exemple original qui devient de plus en plus rare. C'est ce qui rend cet exemple si intressant : il s'agit d'une M3 magnifiquement excute dans la couleur spciale rouge-orange "Henna-rot", livre le 30 mars 1988 par le concessionnaire BMW "Eurocar" Lecco, sur le lac de Cme en Italie. Ce concessionnaire a livr la BMW son premier propritaire dans la ville de la mode italienne toute proche, Milan. Un Italien possdant une voiture de sport allemande devait tre un passionn et l'historique le montre : l'entretien a t soigneusement conserv dans le carnet d'entretien d'origine (ce qui n'est pas toujours le cas en Italie). Les autres livrets d'origine sont galement toujours prsents avec la voiture : le livret d'instructions, le livret d'instructions supplmentaire pour la M3, le certificat de garantie et le livret d'entretien. Voici un rsum de l'entretien effectu en Italie :
- 1989 : 11 963 km
- 1989 : 15 163 km
- 1990 : 22 850 km
- 1991 : 35 356 km
- 1992 : 43 939 km
- 1994 : 59 600 km
- 1995 : 61 370 km
- 1996 :
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme
"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...
De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.
Plus
- snel en zuinig
- sportief en comfortabel
- ruim en lichtgewicht
Min
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.
Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.