BMW M3 3.0 Competition, Touring, xDrive, M drive Pro, ..

€ 99.750,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-03-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 17.500 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen -

BMW M3 3.0 Competition, Touring, xDrive, M drive Pro, ..


€ 99.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-03-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 17.500 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam GTSC
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oostlaan 9
Postcode 8850
Plaats Ardooie
Land België
GSM +32 (0)473 - 693774 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gtsc.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Bloedmooie M3 Touring Competition..
Van eerste eigenaar, amper gereden..


Optielijst:

1MB M Drive Professional
1T7 19"/20" M Forged Wheels Double-spoke Style 825 M Orbit Grey Matt With Mixed Tyres
2PA Locking Wheel Bolts
2T4 M Sport Differential
2VB Tyre Pressure Indicator
2VF Adaptiv M Suspension
302 Alarm System
383 Roof And Mirror Caps In Black
3MC Ind.roof Rails High-gloss Shadow L
430 Interior And Exterior Mirror Packa
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d
459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory
488 Lumbar Support Driver/front Passenger
493 Storage Compartment Package
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
4LN Aluminium Rhombicle Anthracite Trim
4NE Blow-by-heater
4U0 Galvanic Embellisher For Controls
534 Automatic Air Conditioning
544 Cruise Control With Braking Function
548 Speedometer With Kilometer Reading
5AV Active Guard
5DA Passenger Airbag Deactivate
5DC Folding Rear-seat Headrests
5DM Parking Assistant
654 Dab Tuner
6AE Teleservices
6AE Teleservices
6AF Legal Emergency Call
6AK Connecteddrive Services
6C4 Connectedpackage Professional
6NX Wireless Charging Tray
6U2 Bmw Live Cockpit Plus
6VB Control Infotainment
6WC Widescreen Display
712 M Sports Seat
760 Individual High-gloss Satin Chrome
775 Individual Roof-lining Anthracite
7M9 Bmw Individual High-gloss Shadowline Exterior Trim With Extended Features
8EK Body Control
8TF Active Protection For Pedestrians
8WM Control D
8WQ Control G

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme

"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...

Autotest | BMW 3-Serie (2012 - 2018) Dualisme

De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.

Plus

  • snel en zuinig
  • sportief en comfortabel
  • ruim en lichtgewicht

Min

  • pas echt compleet met (kostbare) opties

Conclusie

Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.

Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.

Deel deze advertentie