vorige 218 van 16.780 volgende

BMW M3 Touring xDrive 2024 - Lichte Vracht - 510PK

€ 109.990,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-02-2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 729 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen -

BMW M3 Touring xDrive 2024 - Lichte Vracht - 510PK


€ 109.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-02-2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 729 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autotrading De Winne
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Enkel op afspraak / Uniquement sur rendez-vous
Postcode 9420
Plaats Erpe - Mere
Land België
GSM +32 (0)497 - 028865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autotradingdewinne.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

BMW M3 Touring Competition xDrive - NIEUW - Slechts 729 KM
3.0 benzine - 375 kw - 510 pk - xDrive 4x4
Automatische sportversnellingsbak DKG Drivelogic
1° inschrijving: 02/2024
Kilometerstand: !!! SLECHTS 729 km - NIEUW !!!
Aventurinrood metaalkleur

!!! Lichte vracht / Utilitaire !!!

Carbonpakket
Competition sportzetels
Lederen interieur
Elektrische zetelverstelling met geheugen
Interieurlijsten carbon fiber
DKG versnellingspook in carbon fiber
Lederen multifunctioneel sportstuur met M schakelpeddels
Stuurverwarming
Zetelverwarming
Zetelkoeling
Navigatiesysteem GPS Professional touchscreen
Draadloos opladen voor GSM
Harman Kardon surround soundsysteem
DAB digitale radio
Bluetooth voor GSM
Head - up display
Automatisch dimmende binnenspiegel
Automatische airco links/rechts
Regensensor
Lichtsensor
Cruise control
Snelheidslimiter
Lichtpakket
Individual dakhemel antraciet
M - adaptieve ophanging
19" lichtmetalen originele BMW velgen vooraan
20" lichtmetalen originele BMW velgen achteraan
Alarm
Getinte ruiten
Parkeersensoren vooraan
Parkeersensoren achteraan
Achteruitrijcamara
360° Camera met 3D weergave
Adaptieve Full LED koplampen BMW Laser
M - Drivers package
Individual hoogglans shadowline
Grootlichtassistent
...

Belgische wagen - Eerste eigenaar

109.990 euro btw inclusief

www.autotradingdewinne.be

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme

"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...

Autotest | BMW 3-Serie (2012 - 2018) Dualisme

De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.

Plus

  • snel en zuinig
  • sportief en comfortabel
  • ruim en lichtgewicht

Min

  • pas echt compleet met (kostbare) opties

Conclusie

Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.

Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.

Deel deze advertentie