Bouwjaar | 18-03-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.487 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 411 kW (560 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.487 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 411 kW (560 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Arp Specials & Youngtimers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prismalaan Oost 15 |
Postcode | 2665 NW |
Plaats | Bleiswijk |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15638770 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoarp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2017
Modelcode: F10
Technische informatie
Koppel: 680 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.845 kg
Wielbasis: 296 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 231 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Wat een verschijning deze schitterende F10 M5 LCI individual met competition pack. De kleurstelling Champagner Quarz metallic met individual champagne interieur. Absoluut éénmalig en van voor tot achter in A1 conditie. Ons exemplaar staat volledig in de eerste fabriekslak en is 100% schadevrij. In de eindeloze optielijst vinden we: M-drive Pack, harman kardon soundsystem, competition pack en zowel verwarmde als geventileerde zetels. Voor de verzamelaar of liefhebber een unieke kans om deze heerlijke M5 te bemachtigen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW M5 | Formule M5
De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.
De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik
Plus
- comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
- zeer ruim, ook achterin
- vooruitstrevende en vernieuwende techniek
Min
- besturing BMW 6-serie is nog beter
- bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen
Conclusie
De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.
Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).