BMW M5 5-Serie 4.9i V8 I Avus-blauw I 3e Eig.

€ 44.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-06-1999
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.000 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 4.941 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

BMW M5 5-Serie 4.9i V8 I Avus-blauw I 3e Eig.


€ 44.995,-

Algemeen

Bouwjaar 24-06-1999
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.000 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 4.941 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Supreme Car Store
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zeeheld 5
Postcode 5342 VX
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27511803 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.supremecarstore.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 1998 - 2003
Modelcode: E39

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 8
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Wielbasis: 283 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Praegeleder-schwarz Leder - O5SW
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 336 g/km

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik in de stad: 21,1 l/100km (1 op 4,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,8 l/100km (1 op 10,2)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 695): Supreme

Introductie:
BMW E39 5-serie... Moeten wij deze nog introduceren?  Dat de E39 de beste 5-serie ooit gebouwd is zijn we het allemaal wel over eens. Wij zijn blij dit exemplaar toe te mogen voegen aan de collectie. Zo 'uniek' als deze vinden wij ze maar zelden.. 155.000km en helemaal gedocumenteerd. Dit exemplaar is afkomstig uit het warme Spaanse klimaat en dat is ook zeker terug te zien aan de gehele auto maar zeker aan de bodem

Uitvoering:
Originele en onverprutste BMW E39 M5. Destijds gekozen voor de unieke kleuren combinatie "Avus-blauw Metallic" over "Preageleder" nappa. Niet alleen de stoelen zijn van nappa leder maar ook op middenconsole vinden we het leder terug. Verder zijn er leuke opties aangevinkt tijdens het samenstellen van deze M5: Hoogglans shadow-line (zeer uniek in combinatie met M-Sport op een E39), Schuif-/ kantel dak, HIFI-audiosysteem, Elektrische stoelen met memory en stoelverwarming, Xenonverlichting, Servotronic stuursysteem, Parkeersensoren achter en natuurlijk de af-fabriek Style 65M wielen met Bridgestone zomerbanden.

Exterieur:           Avus-blauw Metallic
Interieur:            Praegeleder-schwarz Leder - O5SW

Opties:
0210 Dynamische stabiliteitscontrole
0216 Hydro-besturing-servotronic
0261 Zijdenairbag v achterpassagier
0302 Alarmsysteem
0354 Voorramen groen groenspie
0401 Schuifhefdak elektr.
0423 Vloermat velours
0430 Binnen-/buitenspiegel, aut. dimmend
0441 Roker-kit
0459 Stoelverstelling elektrisch met memory
0473 Armsteun voor
0488 Lendensteun bestuurder en passagier
0494 Stoelverwarming bestuurder/passagier
0500 Kopl.rein.inst./intensiefreinig.
0508 Park Distance Control (PDC)
0520 Mistlamp
0522 Xenon licht
0534 Automatische airco
0548 Kilometersnelheidsmeter
0555 Boordcomputer V met afstandsbedieng
0670 Radio BMW Professional RDS
0672 6-voudige CD-wisselaar
0676 HiFi-Luidsprekersystemen
0694 Voorbereiding BMW 6 CD changer
0710 M Sportstuurwiel multifunctioneel
0775 Dakhemel antraciet
0785 Knipperlichten wit
0856 T

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW M5 | Formule M5

De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.

Autotest | BMW M5 Formule M5

De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik

Plus

  • comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
  • zeer ruim, ook achterin
  • vooruitstrevende en vernieuwende techniek

Min

  • besturing BMW 6-serie is nog beter
  • bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen

Conclusie

De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.

Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).

Deel deze advertentie