BMW M5

€ 34.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-04-2008
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 171.160 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 4.999 cc
Vermogen 372 kW (507 pk)

Algemeen

Bouwjaar 23-04-2008
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 171.160 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 4.999 cc
Vermogen 372 kW (507 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bakker Car Trading
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Beeklaan 18
Postcode 2191 AB
Plaats De Zilk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 12186054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bakkercartrading.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 10

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Semi-automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 255/40 R19
Bandenmaat achter: 285/35 R19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 484 x 185 x 147 cm
Wielbasis: 289 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.300 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 357 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,8 l/100km (1 op 6,8)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Aflever pakket: Nieuwe apk bij aflevering. Volle tank benzine

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW M5 | Formule M5

De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.

Autotest | BMW M5 Formule M5

De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik

Plus

  • comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
  • zeer ruim, ook achterin
  • vooruitstrevende en vernieuwende techniek

Min

  • besturing BMW 6-serie is nog beter
  • bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen

Conclusie

De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.

Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).

Deel deze advertentie