vorige 19 van 16.723 volgende

BMW Z4 [e89] sDrive23i Aut. Executive l Sportstoelen l Bluetooth l HiFi l PDC V+A

€ 20.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-07-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.414 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.497 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

BMW Z4 [e89] sDrive23i Aut. Executive l Sportstoelen l Bluetooth l HiFi l PDC V+A


€ 20.750,-

Algemeen

Bouwjaar 23-07-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.414 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.497 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RubzAutomotive.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoefsmid 6
Postcode 7951 ZC
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23707569 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rubzautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2009 - sep 2011

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Ledig gewicht: 1.405 kg
Wielbasis: 250 cm

Interieur
Interieurkleur: PLYCY - Kansas Canberra-beige
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Energielabel: E

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

De Z4 is een regelrecht stijlicoon. Hoewel, recht... het zijn juist de verleidelijke rondingen die de E89-generatie zo begerenswaardig maken. De tijdloze signatuur komt uitermate krachtig tot zijn recht in deze configuratie. Qua prestaties doet de 2,5-liter 6-in-lijn précies wat je verwacht. Het is geen asfalt-vretend snelheidskanon, maar biedt veel 'Freude am Fähren' zoals BMW betaamt. De automatische 6-traps Steptronic-transmissie draagt zorg voor het nodige comfort, maar wanneer je verlangt naar sportieve rij-eigenschappen bieden de schakelflippers en sport-modus uitkomst.

Het markante front met de niervormige grille, de wisselwerking van convexe en concave vlakken en de uitgesproken sportieve achtersteven met twee uitlaatstukken onderstrepen zijn karakter. De glooiende carrosserie werd ontworpen door twee vrouwelijke ontwerpers, Juliane Blasi en Nadya Arnaout. Het gevoel voor stijl blijkt vooral uit de combinatie van Orion Silver metallic lak, het Canberra-beige Kansas-lederen interieur en geborsteld aluminium dashboard-inleg. De 17-inch BMW Styling 292-velgen maken het geheel doeltreffend af.

Het N52-blok ligt lekker naar achteren in het vooronder en is een kunstwerk op zich. Het onmiskenbare geluid dringt zich nadrukkelijk aan de inzittenden op. Het blok levert 204pk en 250Nm koppel, dat al bij 2.600 tpm vrijkomt. Het Valvetronic-klepbedieningssysteem zorgt in combinatie met variabele nokkenassturing voor de in- en uitlaatkleppen voor een directe respons op het gaspedaal. Met zijn lange motorkap, dito wielbasis en korte overhangen heeft de BMW nóg meer de juiste, voor een Roadster zo kenmerkende proporties.

Ook qua opties BMW maakt het waar: naast de handmatige sportstoelen met verwarming, zitverlenging en extra zijdelingse steun treffen we opties als stuurverwarming, Cruise Control, HiFi Premium Sound-systeem, windscherm, multifunctioneel stuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel, Comfort Plus-pakket, Servotronic, ski-luik, xenon-verlichting met koplampsproeiers, lichtpakket, parkeersensoren voor- en achter, Climate Control met airconditioning, regen- en lichtsensor en het Connectiviteitspakket II met Bluetooth, Radio Professional, USB/Audio interface en BMW Assist. Dit resulteerde in een cataloguswaarde van € 66.956.

Eind juli 2010 werd deze Z4 in Duitsland particulier geleverd door de BMW A.G. te Münche

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW Z4 (2003 - 2009) | De neus

In tegenstelling tot andere auto's, staat een cabriolet vaak lange tijd in ongewijzigde vorm op het leveringsprogramma. Daarom is het verstandig bij introductie van een nieuwe roadster ter dege rekening te houden met de toekomst. BMW zag dit als een uitdaging en komt met een auto waarvan vooral de vormgeving revolutionair genoemd mag worden. Maar ook de techniek is helemaal bij de tijd.

Autotest | BMW Z4 (2003 - 2009) De neus

BMW durft zijn neus uit te steken met de Z4. De proporties zijn die van een klassieke roadster, maar de Z4 biedt naast rijplezier ook comfort voor dagelijks gebruik. Exclusief en toch bruikbaar.

Plus

  • Geslaagde combinatie sportief / comfortabel
  • Prima kapconstructie

Min

  • Vormgeving blijft wennen
  • Onoverzichtelijk bij parkeren

Conclusie

BMW durft de neus uit te steken met de Z4. De vormgeving is zonder meer gewaagd te noemen, maar hoe langer de auto bij de redactie was, hoe meer het uiterlijk in de smaak viel. De toekomst zal leren of deze stijl door anderen wordt overgenomen en de Z4 een echte trendsetter is.

Ook met het rijgedrag nam BMW een risico, want de Z4 moet zowel comfort als sportiviteit bieden. Ook hierin is BMW geslaagd, want zelfs het basismodel is een snelle auto die veel rijplezier binnen riante veiligheidsmarges biedt. Met gesloten kap en een rustiger rijstijl, benadert de Z4 het comfort en gevoel van een coupé. Wie een neus heeft voor de fijnere dingen in het leven, heeft aan de BMW Z4 daarom een vernieuwende auto die nog heel lang plezier zal bieden.

Deel deze advertentie