Bouwjaar | 02-07-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.496 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.246 cc |
Vermogen | 252 kW (343 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-07-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.496 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.246 cc |
Vermogen | 252 kW (343 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Arp Specials & Youngtimers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prismalaan Oost 15 |
Postcode | 2665 NW |
Plaats | Bleiswijk |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15638770 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoarp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2009
Modelcode: E85
Technische informatie
Koppel: 365 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.385 kg
Wielbasis: 249 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 292 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik in de stad: 18,2 l/100km (1 op 5,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Wat een vondst deze BMW E85 Z4M Roadster met slechts aantoonbaar 10.000km op de teller. Een kraakhelder exemplaar van eerste eigenaar voor de fijnproever. Dit exemplaar staat volledig in de originele fabriekslak en verkeerd van binnen tot buiten in absolute nieuwstaat. Rechtstreeks van eerste eigenaar uit een privé verzameling en altijd warm gestald bewaard. Wat een geweldenaar is deze 3,2-liter zes-in-lijn - die al naam maakte in de M3 - toch! Zonder hulp van turbo's of compressors worden niet minder dan 343 pk's en 365 newtonmeter trekkracht op de been gebracht en dat is eigenlijk belachelijk veel voor een atmosferische krachtbron van deze inhoud. Het piekvermogen wordt bereikt bij niet minder dan 7.900 tpm. Een echte toerenmachine dus, net als de V10 uit de M5 en M6, waarvan elke pk slechts 4,1 kg Z4 hoeft te verplaatsen en da's niet veel. In vijf seconden knalt de Z4M door de 100 km/h-barrière, met gemak stoomt de M op naar de afgeregelde topsnelheid van 250 km/h. Een waanzinnig exemplaar voor verzamelaar of liefhebber.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW Z4 (2003 - 2009) | De neus
In tegenstelling tot andere auto's, staat een cabriolet vaak lange tijd in ongewijzigde vorm op het leveringsprogramma. Daarom is het verstandig bij introductie van een nieuwe roadster ter dege rekening te houden met de toekomst. BMW zag dit als een uitdaging en komt met een auto waarvan vooral de vormgeving revolutionair genoemd mag worden. Maar ook de techniek is helemaal bij de tijd.
BMW durft zijn neus uit te steken met de Z4. De proporties zijn die van een klassieke roadster, maar de Z4 biedt naast rijplezier ook comfort voor dagelijks gebruik. Exclusief en toch bruikbaar.
Plus
- Geslaagde combinatie sportief / comfortabel
- Prima kapconstructie
Min
- Vormgeving blijft wennen
- Onoverzichtelijk bij parkeren
Conclusie
BMW durft de neus uit te steken met de Z4. De vormgeving is zonder meer gewaagd te noemen, maar hoe langer de auto bij de redactie was, hoe meer het uiterlijk in de smaak viel. De toekomst zal leren of deze stijl door anderen wordt overgenomen en de Z4 een echte trendsetter is.
Ook met het rijgedrag nam BMW een risico, want de Z4 moet zowel comfort als sportiviteit bieden. Ook hierin is BMW geslaagd, want zelfs het basismodel is een snelle auto die veel rijplezier binnen riante veiligheidsmarges biedt. Met gesloten kap en een rustiger rijstijl, benadert de Z4 het comfort en gevoel van een coupé. Wie een neus heeft voor de fijnere dingen in het leven, heeft aan de BMW Z4 daarom een vernieuwende auto die nog heel lang plezier zal bieden.