Bouwjaar | 01-07-2012 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.989 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.564 cc |
Vermogen | 224 kW (305 pk) |
€ 26.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2012 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.989 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.564 cc |
Vermogen | 224 kW (305 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Villa |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksweg 1 |
Postcode | 1411 GD |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 3037272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovilla.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2012 - dec 2013
Technische informatie
Koppel: 377 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 72 liter
Ledig gewicht: 1.687 kg
Wielbasis: 285 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Chevrolet USA Camaro altijd de controle. Deze auto komt uit 2012. De krachtige motor geeft deze Chevrolet USA uitstekende prestaties. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Voor extra lichtinval en een frisse luchtstroom zorgt het elektrisch bediende panoramadak. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Ook 20 inch lichtmetalen velgen, zwarte hemelbekleding, elektrisch bedienbare ramen voor en bumpers in carrosseriekleur zijn aan boord.
Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. Voor een krachtige en natuurlijke geluidsweergave zorgt het high performance audiosysteem. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! Bij wisselvallig en regenachtig weer is goed zicht essentieel. De regensensor reageert op alle neerslag met de juiste actie. Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. De uitrusting van deze auto is met sportstuur met schakelpaddels, airconditioning, isofix-aansluiting, bekerhouder en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Buiten onze openingstijden is een bezoek aan onze showroom eventueel op afspraak mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Camaro | Terug in de tijd
Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?
De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.
Plus
- heel veel rijplezier
- prima audiosysteem
Min
- (zeer) hoog verbruik
- weinig hoofdruimte
- vele ergonomische missers
Conclusie
Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.
Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.
Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.