Bouwjaar | 11-09-1981 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.735 cc |
Vermogen | - |
€ 8.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-09-1981 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.735 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage des Chaufours |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grand Route de Mons 35 |
Postcode | 7334 |
Plaats | Hautrage |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)65 - 841228 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagedeschaufours.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Référence : 3030
Première immatriculation: 15/05/1981
Km: +/- 165.000
Véhicule importé des USA livré avec vignette E705 (dédouannée)
Cette Chevrolet Camaro Z8 demarre et roule, la carrosserie à juste besoin d'être raffrechie !
8.999 € à emporter !!
*** Texte sous réserve d'erreurs typographiques et non contractuel ***
Renseignements +32(0)65/84.12.28 , +32(0)496/200.234 ou +33(0)6 44 50 87 82
Nous sommes situés sur la Grand'Route de Mons n°35 à 7334 Hautrage
Ouvert du lundi au vendredi de 09h00 à 18h00 et le samedi de 10h00 à 17h00
? ? LIKEZ NOTRE PAGE FACEBOOK ? ?
www.facebook.com/garagedeschaufours
http://www.garagedeschaufours.be
Garage des Chaufours SPRL
Achat/Vente/Export/Reprise/Dépôt de véhicules d'occasion toutes marques.
Nous vous proposons des véhicules sélectionnés avec le plus grand soin, entièrement garantis ainsi qu'un service de haute qualité depuis 15 ans toujours à votre écoute.
Tous nos véhicules sont vendus
Avec un essai préalable (si réel intérêt)Avec une garantie sérieuse de 1 an minimum (possibilité 2 ou 3 ans)En ordre de contrôle technique (passage en Belgique ou en France)Avec une demande d'immatriculationAvec le Car-Pass (garantie officielle du kilométrage réel)En ordre d'entretien et révisés dans notre propre atelierSi vous le souhaitez, nous assurons également la reprise de votre ancien véhicule au meilleur prix
Pour nos clients français
Afin de vous faciliter la vie, nous vous accompagnons et vous conseillons dans vos démarches administratives d'immatriculation de votre nouveau véhicule.
Nos Services à des prix très attractifs:
Financement sur place avec réponse immédiate (avec ou sans acompte)Petits et gros entretiensDiagnostiques informatiquesRecharges et réparations d'air conditionnéRemplacement pare-brisePlacement de vitres teintées (qualité d'origine garantie 10 ans)Placement attache remorqueService de dépannageLocation de petites citadines
Venez vite rejoindre nos nombreux clients satisfaits !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Camaro | Terug in de tijd
Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?
De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.
Plus
- heel veel rijplezier
- prima audiosysteem
Min
- (zeer) hoog verbruik
- weinig hoofdruimte
- vele ergonomische missers
Conclusie
Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.
Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.
Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.