Bouwjaar | 06-07-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.354 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.405 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 2.740,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.354 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.405 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Okkerman Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Lindenlaan 29 |
Postcode | 3471 CV |
Plaats | Kamerik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10633037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.okkermanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2006
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 176 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.630 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 217 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
inruil mogelijk, geen aflever kosten,
= Bedrijfsinformatie =
Okkerman auto's is een jong dynamisch bedrijf met lage kosten, zodat U bij ons altijd een scherpe deal kunt maken. Verder doet u er verstandig aan, om alvorens u een auto komt bekijken even contact op te nemen voor een afspraak! Dit I.V.M de snelle roulatie in de bedrijfsvoorraad! Helaas is het niet mogelijk een auto te reserveren zonder aanbetaling.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Captiva | Nieuwe energie
Vakantie is meer dan alleen uitrusten. Het is vooral opladen om daarna weer nieuwe energie te hebben. De Chevrolet Captiva is dankzij nieuwe motoren en een fris uiterlijk weer helemaal klaar voor de toekomst. En juist een auto als de Captiva leent zich bij uitstek voor avontuurlijke vakanties in de sneeuw. Tijd voor een hernieuwde kennismaking in de sneeuw van Insbruck (Oostenrijk).
Met een nieuw uiterlijk, een rijkere uitrusting en nieuwe motoren is de Chevrolet Captiva klaar voor 2011. Pas op voor de combinatie 3.0 V6 en automaat, de 2.2 diesel is juist een aanrader.
Plus
- zeer ruim
- uitstekend op de buitenweg, verdienstelijk in het terrein
- sterke, stille, zuinige 2.2 dieselmotor
Min
- automaat voelt bestuurder niet goed aan (3.0 V6)
- gering maximaal aanhangergewicht
Conclusie
De Chevrolet Captiva is in 2006 geïntroduceerd. Nog altijd scoort de Captiva prima als het gaat om binnenruimte, terreinwaardigheid en een scherpe prijs/prestatie verhouding. Om ook op andere punten concurrerend te blijven, heeft de Captiva voor modeljaar 2011 een nieuw uiterlijk, een aangepast interieur, een opgewaardeerde uitrusting en nieuwe motoren gekregen. De visuele aanpassingen zorgen ervoor dat de uitstraling hoogwaardiger werd.
De nieuwe 3.0 V6 benzinemotor is helaas geen aanrader: deze presteert matig en de automaat voelt de bestuurder niet goed aan. De 184 pk sterke 2.2 liter dieselmotor is juist een regelrechte aanrader: deze krachtbron is sterk, stil en relatief zuinig. Dat geeft de Captiva nieuwe energie voor de komende jaren.