Bouwjaar | 15-07-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.848 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-07-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.848 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KN Automotive |
Contactpersoon | nordin |
Adres | Nieuwe Gouwe W.Z. 3 |
Postcode | 2802 AN |
Plaats | Gouda |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43222850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4652 x 1836 x 1739 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.503 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.603 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Zeer mooie, ruime en goed onderhouden CHEVROLET ORLANDO 1.8 LTZ UIT HET JAAR 2011. Het betreft een origineel Nederlands geleverde auto. Voertuig is altijd bij de dealer onderhouden. Volledige onderhoud historie is aanwezig. Auto wordt geleverd met Nationale Auto Pas en 2 sleutels.
Voorzien van onder andere:
- Airco
- Cruise control
- Navi
- 7 Zits
- Lichtmetalen velgen
- Middenarmsteun voor en achter
- Parkeersensoren achter
- Elektrische ramen
- Elektrische en verwarmbare spiegels
- Trekhaak
- Dealer onderhouden
- Nationale Auto Pas
- 2 Sleutels
Kortom zeer nette, ruime en goed onderhouden auto.
Wij rekenen geen afleverkosten of afleverpakketten.
Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het verstrekken van de juist gegevens bij onze occasions, kan het toch voorkomen dat er door het gebruik van externe dataleveranciers onjuistheden vermeld staan, onze excuses hiervoor. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Wij zijn dagelijks geopend op afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Orlando | Het moet wel leuk blijven
Bezuinigen is prima, maar het moet wel leuk blijven. Chevrolet heeft zich jaren lang geprofileerd als fabrikant van voordelige auto's. Maar Chevrolet is niet het enige merk dat zich onderscheidt door een lage prijs. Daarom wil de Amerikaanse fabrikant nu meer. De nieuwste Chevrolets moeten niet alleen goedkoper zijn dan de rest, maar ook nog eens meer uitstraling en meer rijplezier bieden. De eerste van die nieuwe generatie Chevrolets is de Orlando, genoemd naar de nummer één vakantiebestemming van Amerika.
Chevrolet wilde een gezinsauto maken die leuk en functioneel is. Als het gaat om ruimte en uiterlijk is de Orlando geslaagd. De matige motoren zorgen echter voor hoge gebruikskosten.
Plus
- originele, stoere uitstraling
- scherpe prijs
- ruim en praktisch
Min
- hoog verbruik, matige prestaties (benzinemotor)
- hoog verbruik (dieselmotor)
Conclusie
Is Chevrolet er in geslaagd om een gezinsauto te maken die niet alleen ruim en voordelig is, maar ook nog eens leuk om te zien en te rijden? Ja, op één punt na: motorisch scoort de Orlando slechts een magere voldoende. De 1.8 benzinemotor presteert matig en heeft een hoog verbruik. De 2.0 dieselmotor (163 pk) presteert prima, maar is bijna even dorstig als de benzinemotor. Daarmee is de Orlando weliswaar voordelig in aanschaf, maar niet in gebruik.
Wanneer alleen naar de aanschafprijs wordt gekeken, is de Orlando zeer scherp geprijsd. Voor de prijs van een Orlando bieden andere merken kleinere auto's aan die even sterk zijn, of even grote MPV's die een kleinere motor hebben.
Op alle andere punten gaf de proefrit met Chevrolets zevenzits MPV het feestelijke gevoel dat hoort bij de naam Orlando. Het uiterlijk is stoer en onderscheidend, terwijl de auto even ruim en praktisch is als de tegenstrevers. De wegligging is prima, wat zowel de veiligheid als het rijplezier ten goede komt. Bezuinigen is prima, maar dankzij de Orlando kan het wel leuk blijven.