Chevrolet Volt 1.4 LTZ, Plug-in Hybride, BOSE,Leder,Navi,Clima

€ 7.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 243.073 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.398 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Chevrolet Volt 1.4 LTZ, Plug-in Hybride, BOSE,Leder,Navi,Clima


€ 7.450,-

Algemeen

Bouwjaar 12-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 243.073 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.398 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MvB auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veensesteeg 10L
Postcode 4264 KG
Plaats Veen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52333896 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mvbautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 63 kW (86 PK)
Vermogen elektromotor(en): 111 kW (151 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 83 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 160 km/u
Accu: 16 kWh
Accu laden: Type 1, 1-fase, 3.7 kW, compleet vol in 3 uur en 30 minuten

Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 179 x 143 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.632 kg
Laadvermogen: 368 kg
GVW: 2.000 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,277108433735 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 136 per kwartaal

Dit is een nette goed onderhouden luxe uitgevoerde Chevrolet Volt Plug-in Hybride.

De auto is o.a. voorzien van: Lederen bekleding, Navigatie, achteruitrijcamera, Stoelverwarming, Climate control, Cruise control, 230v laadkabel, laadpaal laadkabel.

Inruil is mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

Type- en specificatie fouten zijn voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Chevrolet Volt | Zoete wraak

"De grootste fout uit mijn carrière", noemde de voormalige baas van General Motors het stopzetten van de ontwikkeling van elektrische auto's. Ooit was het moederbedrijf van Chevrolet pioneer op het gebied van elektrische auto's, maar van hogerhand werd de ontwikkeling stopgezet. De Japanners speelden daar handig op in en hebben die voorsprong tot op de dag van vandaag niet uit handen gegeven. Maar nu slaat Chevrolet terug met de revolutionaire Volt.

Autotest | Chevrolet Volt Zoete wraak

De Chevrolet Volt de Amerikaanse evenknie van de Opel Ampera. Beide auto's weten door slimme techniek veel bezwaren tegen elektrisch rijden weg te nemen. De slimste oplossing voor dit moment (2011).

Plus

  • extreem zuinig
  • uiterst comfortabel

Min

  • matige ruimte achterin
  • Lage onderbumper raakt regelmatig verkeersdrempels

Conclusie

Ooit was General Motors, het moederbedrijf van Chevrolet, een pionier op het gebied van elektrische auto's. Het management was echter van mening dat de toekomst lag in grote auto's met al even grote benzinemotoren en de ontwikkeling van elektrische auto's werd stopgezet. De Japanners namen de leiding over en ruim een decennium later is Chevrolet terug op het toneel van de elektrische auto.

Chevrolet doet dat door voor een radicaal andere en daarom meer bruikbare techniek te kiezen. De Volt is primair een elektrische auto, maar dankzij een reservemotor (op benzine) kan de Volt zonder tussenstop veel grotere afstanden afleggen dan traditionele elektrische auto's.

Op de koop toe is de Volt niet alleen even ruim als traditionele zakenauto's, maar dankzij de elektrische aandrijving ook nog eens comfortabeler. Hoe schoon de Volt is, hangt er van af hoe vaak aanspraak wordt gemaakt op de reservemotor en op welke manier de benodigde elektriciteit wordt opgewekt. In de praktijk werkt de baanbrekende techniek prima en daarom neemt de Volt als eerste alle bezwaren tegen elektrische auto's weg. Met de revolutionaire Chevrolet Volt is daarom niks mis en dus is GM's grootste fout eindelijk goedgemaakt.

Deel deze advertentie