Chevrolet Volt 1.4 LTZ - Trekhaak

€ 9.880,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-11-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.570 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.398 cc
Vermogen 111 kW (151 pk)

Chevrolet Volt 1.4 LTZ - Trekhaak


€ 9.880,-

Algemeen

Bouwjaar 22-11-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.570 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.398 cc
Vermogen 111 kW (151 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Renses E-Mobility
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Parelweg 11
Postcode 1812 RS
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5112088 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.renses-online.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2014

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 80 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 160 km/u
Accu: 16 kWh
Accu laden: 3.7 kW

Maten
Lengte: 450 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.632 kg
Laadvermogen: 368 kg
GVW: 2.000 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,9 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Pakket 1 (€ 295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK; Poetsbeurt, Technische controle

Bel voor een afspraak of proefrit met 072-5112088.

Voor fiscaal advies over uw nieuwe auto kijk op renses-online.nl en maak een afspraak met één van onze specialisten.
Uw huis of uw bedrijf verduurzamen? Maak dan kennis met ons nieuwe zusje Cirqulus.nl. Aan de getoonde afbeeldingen en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Chevrolet Volt | Zoete wraak

"De grootste fout uit mijn carrière", noemde de voormalige baas van General Motors het stopzetten van de ontwikkeling van elektrische auto's. Ooit was het moederbedrijf van Chevrolet pioneer op het gebied van elektrische auto's, maar van hogerhand werd de ontwikkeling stopgezet. De Japanners speelden daar handig op in en hebben die voorsprong tot op de dag van vandaag niet uit handen gegeven. Maar nu slaat Chevrolet terug met de revolutionaire Volt.

Autotest | Chevrolet Volt Zoete wraak

De Chevrolet Volt de Amerikaanse evenknie van de Opel Ampera. Beide auto's weten door slimme techniek veel bezwaren tegen elektrisch rijden weg te nemen. De slimste oplossing voor dit moment (2011).

Plus

  • extreem zuinig
  • uiterst comfortabel

Min

  • matige ruimte achterin
  • Lage onderbumper raakt regelmatig verkeersdrempels

Conclusie

Ooit was General Motors, het moederbedrijf van Chevrolet, een pionier op het gebied van elektrische auto's. Het management was echter van mening dat de toekomst lag in grote auto's met al even grote benzinemotoren en de ontwikkeling van elektrische auto's werd stopgezet. De Japanners namen de leiding over en ruim een decennium later is Chevrolet terug op het toneel van de elektrische auto.

Chevrolet doet dat door voor een radicaal andere en daarom meer bruikbare techniek te kiezen. De Volt is primair een elektrische auto, maar dankzij een reservemotor (op benzine) kan de Volt zonder tussenstop veel grotere afstanden afleggen dan traditionele elektrische auto's.

Op de koop toe is de Volt niet alleen even ruim als traditionele zakenauto's, maar dankzij de elektrische aandrijving ook nog eens comfortabeler. Hoe schoon de Volt is, hangt er van af hoe vaak aanspraak wordt gemaakt op de reservemotor en op welke manier de benodigde elektriciteit wordt opgewekt. In de praktijk werkt de baanbrekende techniek prima en daarom neemt de Volt als eerste alle bezwaren tegen elektrische auto's weg. Met de revolutionaire Chevrolet Volt is daarom niks mis en dus is GM's grootste fout eindelijk goedgemaakt.

Deel deze advertentie