Bouwjaar | 29-01-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 38.270 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 38.270 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Feer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nikkelstraat 31 |
Postcode | 8211 AJ |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)320 - 247149 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderfeer-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: feb 2019 - jul 2021
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 185 x 188 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 1.970 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 106 per kwartaal
Leaseprijs: € 265 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
= Bedrijfsinformatie =
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is autobedrijf van der Feer niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Berlingo | Met de stroom mee?
De Citroën Berlingo is al drie generaties een succes. Omdat de Berlingo een personenauto op basis van een bedrijfsauto is, biedt de Berlingo heel veel ruimte tegen een scherpe prijs. Nu is de Berlingo er ook als elektrische auto. Biedt ook de "e-Berlingo" heel veel ruimte voor weinig geld?
De Citroen e-Berlingo is een zeer ruime gezinsauto met elektrische aandrijving. Helaas is het prijsverschil met andere elektrische auto's klein, waardoor het gebruikelijke voordeel komt te vervallen.
Plus
- extreem ruim
- voordelig per kilometer
- vlot en comfortabel
Min
- matige geluidskwaliteit audiosysteem
- niet voordeliger dan een luxe elektrische personenauto
Conclusie
Biedt de Citroën e-Berlingo veel ruimte voor weinig geld? Helaas niet. Dat is omdat de prijs van de batterij bepalend is voor de prijs van een elektrische auto. De e-Berlingo is voorzien van een forse batterij (50 kWh) en ook nog eens van heel veel luxe. Daarom is het prijsverschil met meer conventionele elektrische auto's gering. Sterker nog: er zijn elektrische auto's die een beduidend groter bereik hebben en minder kosten.
De e-Berlingo blijft echter in het voordeel als het puur om de ruimte gaat, zeker wanneer wordt gekozen voor de variant met lange wielbasis. In vergelijking met de Berlingo met benzine- of dieselmotor is de e-Berlingo veel voordeliger per kilometer en natuurlijk uitstootvrij.