Bouwjaar | 03-06-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.087 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-06-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.087 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H.O.V. Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stobbeweg 1 |
Postcode | 2461 EX |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 609704 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hovautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2003 - jul 2004
Technische informatie
Koppel: 115 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 148 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 414 x 172 x 186 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.163 kg
Laadvermogen: 617 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 176 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 9
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Hoe groot die kinderen van u ook worden, in deze MPV zitten ze nooit krap. Zelfs niet in de hoogte. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Het glazen panoramadak laat u genieten van een wijds uitzicht en meer lichtinval. Ook is de auto voorzien van: getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur zijn aan boord.
Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Berlingo | Met de stroom mee?
De Citroën Berlingo is al drie generaties een succes. Omdat de Berlingo een personenauto op basis van een bedrijfsauto is, biedt de Berlingo heel veel ruimte tegen een scherpe prijs. Nu is de Berlingo er ook als elektrische auto. Biedt ook de "e-Berlingo" heel veel ruimte voor weinig geld?
De Citroen e-Berlingo is een zeer ruime gezinsauto met elektrische aandrijving. Helaas is het prijsverschil met andere elektrische auto's klein, waardoor het gebruikelijke voordeel komt te vervallen.
Plus
- extreem ruim
- voordelig per kilometer
- vlot en comfortabel
Min
- matige geluidskwaliteit audiosysteem
- niet voordeliger dan een luxe elektrische personenauto
Conclusie
Biedt de Citroën e-Berlingo veel ruimte voor weinig geld? Helaas niet. Dat is omdat de prijs van de batterij bepalend is voor de prijs van een elektrische auto. De e-Berlingo is voorzien van een forse batterij (50 kWh) en ook nog eens van heel veel luxe. Daarom is het prijsverschil met meer conventionele elektrische auto's gering. Sterker nog: er zijn elektrische auto's die een beduidend groter bereik hebben en minder kosten.
De e-Berlingo blijft echter in het voordeel als het puur om de ruimte gaat, zeker wanneer wordt gekozen voor de variant met lange wielbasis. In vergelijking met de Berlingo met benzine- of dieselmotor is de e-Berlingo veel voordeliger per kilometer en natuurlijk uitstootvrij.