Bouwjaar | 03-12-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.401 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
€ 6.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-12-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.401 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Seldenrijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 22 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.seldenrijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2020
Technische informatie
Koppel: 196 Nm
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 130 km/u
Maten
Lengte: 348 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 355 kg
GVW: 1.450 kg
Accu
Accu: 16 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Accu snelladen: 50 kW
Interieur
Interieur: Parfait Knit Camel, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: tenaamstelling op locatie: vrijwaren inruil auto; technische inspectie auto; van binnen en buiten gereinigd.
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 30 min
Wat deze C-Zero leuk maakt:
- origineel Nederlands geleverd
- aantoonbare lage kilometerstand
- overheidssubsidie mogelijk van €2.000,-
- fraaie combinatie van 'Parfait Knit Camel' interieur en 'White Pearl' lak
- uitgerust met o.a. radio/CD/MP3-speler met USB aansluiting, Bluetooth telefoonvoorbereiding, automatische airconditioning, automatisch inschakelende koplampen, comfort knipperlichten, Isofix op achterbank, elektrisch bedienbare ramen vóór/achter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, mistlampen vóór, privacy glass en 15 inch lichtmetalen wielen
Wilt u deze occasion in het echt bekijken, neem dan contact met ons op voor een afspraak. Zo weet u zeker dat deze nog beschikbaar is.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C-Zero | Zeven dagen onder hoogspanning
Het is zo ver: de eerste elektrische auto's staan daadwerkelijk bij de dealer. Dat betekent dat het nu tijd is om uit te vinden hoe het dagelijks leven met een elektrische auto bevalt. Autozine zweerde de benzine en diesel een week lang af en ging op stap met de Citroën C-Zero. Het werd een week lang leven onder hoogspanning.
De Citroen C-Zero behoort tot de eerste generatie elektrische auto's die daadwerkelijk te koop is voor het grote publiek. Helaas is op diverse punten merkbaar dat de C-Zero de eerste in zijn soort is.
Plus
- Prima prestaties
- Alle luxe en comfort van een traditionele auto
- Uiterst praktisch in de stad (kleine draaicirkel, smal koetswerk)
Min
- actieradius veel kleiner dan beloofd
- matige wegligging
- Geringe beenruimte voorin
Conclusie
Zeven dagen zonder benzine of diesel; sinds kort kan het echt, maar het vraagt gewenning. De Citroën C-Zero behoort tot de eerste generatie elektrische auto's die daadwerkelijk te koop is voor het grote publiek. Helaas is op diverse punten merkbaar dat de C-Zero de eerste in z'n soort is. Van de beloofde actieradius van 130 km, blijft in de praktijk niet meer dan 75 km over. Op de publieke laadpunten kan in de praktijk niet worden gerekend (speciale betaalpas vereist, veelal bezet door niet-elektrische auto's en te dun gezaaid). Daarbij is de wegligging van de C-Zero matig.
Daar staat tegenover dat de C-Zero geen (directe) uitstoot heeft. Als de benodigde stroom op een duurzame wijze wordt opgewekt, is elektrisch rijden de oplossing voor het milieuprobleem. Dankzij de elektromotor biedt zelfs dit kleine autootje meer comfort dan menig topklasse reislimousine. De ruimte en uitrusting is vergelijkbaar met die van andere kleine auto's.
De vraag resteert of de rit met de C-Zero langer dan een week had mogen duren. Het antwoord is: ja, maar alleen als tweede auto in het huishouden.