Citroen C-Zero / EUR 8.500 na subsidie / Parkeersensor voor en achter / Airco

€ 10.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-01-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.972 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 49 kW (67 pk)

Citroen C-Zero / EUR 8.500 na subsidie / Parkeersensor voor en achter / Airco


€ 10.500,-

Algemeen

Bouwjaar 25-01-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.972 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 49 kW (67 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AVS
Contactpersoon pp van der Stel
Adres Baanhoek 152
Postcode 3361 GN
Plaats Sliedrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 414429 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanderstel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 150 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 145/65 R15
Bandenmaat achter: 175/55 R15

Prestaties
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 130 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 348 x 148 x 161 cm
Wielbasis: 255 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.450 kg

Accu
Accu: 16 kWh
Accu laden: Type 1, 3-fasen, 3.7 kW, 37 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur
Accu snelladen: CHAdeMO, 233 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieur: Bruin, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 10,666666666667 kWh/100km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 500): Bovag 12 maanden: 12 maanden garantie conform voorwaarden BOVAG.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Prijs na subsidie is EUR 8.500 exclusief afleverpakket met (o.a.) 12 mnd Bovag garantie en EUR 9.000 na subsidie inclusief afleverpakket met (o.a.) 12 mnd Bovag garantie.
De "bladeren" op de auto zijn stickers en kunnen verwijderd worden indien gewenst.

= Bedrijfsinformatie =

WELKOM
Van harte welkom bij AVS Bosch Car Service in Sliedrecht. Uw vertrouwde adres voor auto, bedrijfswagen en camper. Zowel voor aankoop als onderhoud.

- Bosch Car Service Autoverzekering
- Bosch Car Service Autofinanciering
- Bosch Car Service Excellent Garantie

ADVERTEREN
- De occasion advertenties op deze website zijn met de grootste zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een advertentie niet volledig is of een fout bevat. Daarom zijn alle advertenties onder voorbehoud van druk-, type- en spelfouten
- Wij streven er naar om alle auto's in goede staat af te leveren en te controleren op km stand en onderhoudshistorie.

BELASTINGVOORDELEN EN SUBSIDIES
- Bent u een particulier en koopt of private leaset u een volledig elektrische personenauto? Dan komt u mogelijk in aanmerking voor de Subsidie Elektrische Personenauto's Particulieren (SEPP). Deze regeling geldt voor nieuwe en gebruikte elektrische personenauto's. Voor een gebruikte auto die u koopt, kunt u € 2.000 subsidie aanvragen.
- Voor elektrische auto's en motoren gelden de volgende belastingvoordelen: geen aanschafbelasting; geen motorrijtuigenbelasting.
- Plug-in hybride: belastingvoordeel: Een plug-in hybride auto heet ook wel een plug-in hybrid electric vehicle (PHEV). Eigenaren van een plug-in hybride auto krijgen 50% korting op de motorrijtuigenbelasting. Dit geldt alleen voor auto's met een minimale CO2-uitstoot die niet meer is dan 50 gram per kilometer.
- Kijk op de website van de Rijksoverheid (rvo.nl) voor de voorwaarden van de meest recente regelingen en beschikbaarheid en in hoeverre die van toepassing is op uw persoonlijke situatie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C-Zero | Zeven dagen onder hoogspanning

Het is zo ver: de eerste elektrische auto's staan daadwerkelijk bij de dealer. Dat betekent dat het nu tijd is om uit te vinden hoe het dagelijks leven met een elektrische auto bevalt. Autozine zweerde de benzine en diesel een week lang af en ging op stap met de Citroën C-Zero. Het werd een week lang leven onder hoogspanning.

Autotest | Citroen C-Zero Zeven dagen onder hoogspanning

De Citroen C-Zero behoort tot de eerste generatie elektrische auto's die daadwerkelijk te koop is voor het grote publiek. Helaas is op diverse punten merkbaar dat de C-Zero de eerste in zijn soort is.

Plus

  • Prima prestaties
  • Alle luxe en comfort van een traditionele auto
  • Uiterst praktisch in de stad (kleine draaicirkel, smal koetswerk)

Min

  • actieradius veel kleiner dan beloofd
  • matige wegligging
  • Geringe beenruimte voorin

Conclusie

Zeven dagen zonder benzine of diesel; sinds kort kan het echt, maar het vraagt gewenning. De Citroën C-Zero behoort tot de eerste generatie elektrische auto's die daadwerkelijk te koop is voor het grote publiek. Helaas is op diverse punten merkbaar dat de C-Zero de eerste in z'n soort is. Van de beloofde actieradius van 130 km, blijft in de praktijk niet meer dan 75 km over. Op de publieke laadpunten kan in de praktijk niet worden gerekend (speciale betaalpas vereist, veelal bezet door niet-elektrische auto's en te dun gezaaid). Daarbij is de wegligging van de C-Zero matig.

Daar staat tegenover dat de C-Zero geen (directe) uitstoot heeft. Als de benodigde stroom op een duurzame wijze wordt opgewekt, is elektrisch rijden de oplossing voor het milieuprobleem. Dankzij de elektromotor biedt zelfs dit kleine autootje meer comfort dan menig topklasse reislimousine. De ruimte en uitrusting is vergelijkbaar met die van andere kleine auto's.

De vraag resteert of de rit met de C-Zero langer dan een week had mogen duren. Het antwoord is: ja, maar alleen als tweede auto in het huishouden.

Deel deze advertentie