Bouwjaar | 21-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.453 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.453 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MMD Lanting |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mizar 16 |
Postcode | 7891 VE |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 312220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mmdlanting.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Citroen C1 1.0-12V Séduction
Citroen C1 1.0-12V Séduction
- Kenteken: 19-ZF-VD
- Merk: Citroen
- Model: C1
- Tellerstand: 226453 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: 1KR-FE
- Vermogen: 50 kW / 68pk
- Ledig gewicht: 780 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 4.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 344 cm
- Hoogte: 1470 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 67 - 73 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Exterieur
- Buitenspiegels van binnenuit verstelbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Een occasion om van te dromen. Deze Citroen C1 brengt behalve een pittige motor en een vriendelijke kilometerstand ook de nodige extra's mee. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. In deze Citroen profiteert u onder andere ook van: in delen neerklapbare achterbank en bumpers in carrosseriekleur.
Om deze Citroen echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan de advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
MMD Lanting
Mizar 16
7891VE Klazienaveen
0591-312220
info@mmdlanting.nl
www.mmdlanting.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.