Bouwjaar | 01-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.584 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.584 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobiel Limburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsstraat 2 |
Postcode | 6135 KL |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48155482 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automomiellimburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2014
Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Lengte: 344 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 795 kg
Laadvermogen: 385 kg
GVW: 1.180 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Zonder garantie (inbegrepen): Géén garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Standaard (zonder meerprijs): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Zonder garantie"): Geen nieuwe APK
Wij hanteren de onderstaande leveringsvoorwaarden op deze inruilauto;
- nieuwe APK,
- een pre inspectie met vloeistofcontrole,
- de auto is direct mee te nemen,
- de auto wordt op uw naam overgeschreven,
- het betreft een meeneemprijs,
- levering zonder garantie (tenzij anders schriftelijk is overeengekomen).
Ook het inruilen van uw huidige auto behoort tot de mogelijkheden. Wanneer wij enkele foto's ontvangen van de auto, dan kunnen wij u al een goede indicatie geven van de inruilprijs die u mag verwachten.
Financiering of lease? Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden!
Voor meer informatie kunt u ons dagelijks van 09:00 tot 21:00 telefonisch bereiken op 046 428 27 11 (WhatsApp 06 481 55 482).
Maak een afspraak, voor een showroombezoek of proefrit.
Onze openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 08:15 tot 17:00
Hoewel wij zelf vaak onderweg zijn, zijn onze occasions tijdens openingstijden gewoon te bekijken. Wilt u graag uitgebreide informatie of een proefrit maken (ook buiten onze openingstijden)? Dan kunt u het beste een afspraak maken.
We doen ons uiterste best om alle informatie zo accuraat en actueel mogelijk te houden. Onze excuses als er desondanks een onjuist gegeven wordt getoond.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.