Citroen C2 1.1i Séduction

€ 2.350,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-08-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.952 km
Deuren 3
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.124 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Citroen C2 1.1i Séduction


€ 2.350,-

Algemeen

Bouwjaar 02-08-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.952 km
Deuren 3
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.124 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf de Voeght
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veilingweg 30
Postcode 2675 BR
Plaats Honselersdijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 630938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.devoeght.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Citroen C2 1.1i Séduction


- Kenteken: RJ-364-T
- Merk: Citroen
- Model: C2
- APK tot: 05-05-2025
- Tellerstand: 157952 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1124 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: HFX
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 931 kg
- Max. trekgewicht: 520 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 367 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 88 - 95 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Achterruit apart te openen
- Centrale vergrendeling

Interieur

- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)




Autobedrijf de Voeght
Veilingweg 30
2675 BR Honselersdijk
0174-630938
voeght@devoeght.nl

www.devoeght.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen

"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?

Autotest | Citroen C2 Du vin, du pain, du Citroen

De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.

Plus

  • Aantrekkelijke vormgeving
  • Compact maar toch ruim en praktisch

Min

  • Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
  • Prijs/prestatie verhouding kan beter

Conclusie

Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.

De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.

Deel deze advertentie