Bouwjaar | 04-03-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.765 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 1.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.765 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Spijkstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Midsbuorren 22 |
Postcode | 9003 LB |
Plaats | Warten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55756906 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfspijkstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/45 R16
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 366 x 166 x 146 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.000 kg
Laadvermogen: 430 kg
GVW: 1.430 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Autobedrijf Spijkstra is gespecialiseerd in de in- en verkoop van occasions.
Onze auto's worden aangeboden tegen scherpe netto meeneem prijzen.
Inruil is altijd mogelijk, voor een exacte waardebepaling kunt u ons bellen of mailen.
Wij kunnen ter plaatse uw aangekocht voertuig te naam stellen!
Autobedrijf Spijkstra
Midsbuorren 22
9003 LB Warten
Graag even een telefoontje voor dat u vertrekt, zo weet u zeker dat de betreffende auto nog beschikbaar is...
Heeft u nog vragen of wilt u een afspraak maken belt u met:
Marten-Sjoerd Spijkstra 0655756906
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.