Bouwjaar | 26-05-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.970 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.970 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Tetteroo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verlaatweg 4H |
Postcode | 8243 PS |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11335937 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagetetteroo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.037 kg
Max. trekgewicht: 1.160 kg (ongeremd 540 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3860 x 1667 x 1612 cm
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
GARAGE TETTEROO BIED AAN
Citroen c3 1.4 LPG G3
Mooi goedkoop rijden op gas
Zeer goed onderhouden
DISTRIBUTIE GEDAAN
Tellerstand logisch
Elektrisch pakket
Is handgeschakeld
Loopt rijd goed zowel op benzine als op lpg g3
Apk NIeuw
Origineel NL auto
= Bedrijfsinformatie =
Voor bezichtiging kunt u terecht in lelystad
Openingstijden van 09.00 uur tot 16.00 uur
Zondag gesloten
Op afspraak buiten openingstijden bel even
Voor onze actuele voorraad occasions kunt u terecht op onze Facebook pagina
En op WWW.GARAGETETTEROO.NL
We zijn RDW erkend.
Zo is het mogelijk om 7 dagen per week auto's te naam testellen en te vrijwaren
Pinnen is bij ons mogelijk (pinnen ja graag)
Alle inruil is mogelijk
Voor een inruilprijs even langs rijden
We doen ons uiterste best om de advertentie zo zorgvuldig mogelijk samen te stellen,
Het kan voorkomen dat er fouten staan in onze advertentie.
Wij kunnen hier niet voor aansprakelijk gesteld worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.