Bouwjaar | 23-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.252 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 2.299,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.252 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Bart Bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Anthonetta Kuijlstraat 53 |
Postcode | 3066 GS |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 7618863 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisbart.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 177 x 147 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.732 kg
Max. trekgewicht: 1.511 kg (ongeremd 637 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Citroen C4. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Al uw favoriete radiozenders letterlijk onder handbereik: dat kan met audiobediening op het stuur. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. In deze Citroen kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Met cruise control, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Let op! Vanaf 02-06-2023 zijn wij te vinden aan de Anthonetta Kuijlstraat 53 te Rotterdam. Disclaimer: hoewel wij alle getoonde informatie in deze advertentie hebben getoetst blijft het mensenwerk, fouten kunnen dus voorkomen!
Sinds kort zijn Autohuis Bart en Autotrust een nieuwe samenwerking aangegaan op het gebied van garantie. Garantieperiodes vanaf 6 maanden voor zeer scherpe prijzen zijn dus mogelijk op veel van onze auto's. Voor meer informatie over prijzen en voorwaarden horen wij u graag!
Bij Autohuis Bart bent u op het goede adres om de juiste auto te vinden die aan uw wensen voldoet. Al onze auto's hebben een recente apk met 6 maanden als minimum. Ons aanbod is van boven tot onder bekeken en wordt pas aangeboden als wij deze uitvoerig hebben getest. Onze auto's staan klaar om direct de weg op te gaan. Onzin zaken zoals afleverkosten of deze prijs is zonder inruil, daar do
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 | Comfort 2.0
Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?
De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.
Plus
- bijzonder comfortabel
- moderne, rijke uitrusting
- eigenzinnige vormgeving
Min
- matige hoofdruimte achterin
- zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit
Conclusie
Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.
De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.
Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.